Nie mogę zaimportować tekstury do SFML, używam VS Stuido 2019. Pliki z obrazami ma w folderze z plikiem main.cpp próbowałem z kilkoma różnymi obrazami i we wszystkich przypadkach nic nie działa. W IDE wyskakuje mi błąd taki jak poniżej:
#include <iostream>
#include <cstdlib>
#include <SFML/Graphics.hpp>
int main(void)
{
const uint16_t WINDOW_WIDTH = 800;
const uint16_t WINDOW_HEIGHT = 600;
sf::Window window(sf::VideoMode(WINDOW_WIDTH, WINDOW_HEIGHT), "Hello");
window.setVerticalSyncEnabled(true);
window.setFramerateLimit(60);
sf::Texture player_texture;
player_texture.loadFromFile("player.png");
while(window.isOpen())
{
sf::Event event;
while(window.pollEvent(event))
{
switch (event.type)
{
case sf::Event::Closed:
window.close();
break;
case sf::Event::KeyPressed:
switch (event.key.code)
{
case sf::Keyboard::Escape:
window.close();
break;
default:
break;
}
}
}
}
return 0;
}