• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Webowe API - Python

VPS Starter Arubacloud
0 głosów
151 wizyt
pytanie zadane 9 marca 2021 w Python przez Merkav Nowicjusz (160 p.)
Dzień dobry,

pytanie pewnie będzie głupie, bo jestem bardzo początkujący.

Chciałem sobie zrobić ćwiczenie na API. Ściągnąć request i poćwiczyć. I nie wiem jak.Nie umie za bardzo znaleźć tego problemu w internacie. W sumie nawet nie wiem jak wyrazić swoje myśli. W ogóle chyba nie umiem korzystać z wiersza poleceń.
komentarz 9 marca 2021 przez adrian17 Ekspert (344,100 p.)

To... skonkretyzuj?

W ogóle chyba nie umiem korzystać z wiersza poleceń.

Tutoriala z ręki Ci tutaj nikt nie napisze :P Jest masa materiałów do tego.

W sumie nawet nie wiem jak wyrazić swoje myśli.

To się nad tym zastanów, a nie wylewaj myśli na żywo przy pisaniu pytania ;)

komentarz 9 marca 2021 przez rafal.budzis Szeryf (85,260 p.)

@Merkav, Dobrym pomysłem jest pokazanie co wpisujesz w konsole oraz co masz w kodzie. Nawet jeśli nie działa może nam pomóc w zrozumieniu na czym Ci zależy :) 

2 odpowiedzi

0 głosów
odpowiedź 9 marca 2021 przez niezalogowany

Nie chcę się wcinać ale jeśli wrócą Ci chęci... i dobrze trafiłem w spectrum Twoich myśli ?laugh zajrzyj do tego Gościa

Ma dar do tłumaczenia skomplikowanych i mniej skomplikowanych zagadnień ...wink

https://www.youtube.com/c/Coreyms/search?query=api

0 głosów
odpowiedź 9 marca 2021 przez Merkav Nowicjusz (160 p.)
Douzupełniam. Przepraszam, że jestem niekonkretny, ale pierwszy raz proszę ludzi w interrnetach o pomoc przy nauczę programowania (i się przy okazji uczę, że proszenie o pomoc to tez umiejętność).