• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

czy w w czystym c# da się zrobić grę porównywalną do wiedźmina

Object Storage Arubacloud
0 głosów
523 wizyt
pytanie zadane 6 marca 2021 w C# przez Angry1 Początkujący (260 p.)
czy w w czystym c# da się zrobić grę porównywalną do wiedźmina. Mówiąc czysty c# mam namyśli że bez silników itp.

2 odpowiedzi

0 głosów
odpowiedź 6 marca 2021 przez mokrowski Mędrzec (155,460 p.)
nie.
1
komentarz 6 marca 2021 przez mokrowski Mędrzec (155,460 p.)

czy w w czystym c# da się zrobić grę porównywalną do wiedźmina. Mówiąc czysty c# mam namyśli że bez silników itp.

Cytuję jeszcze raz pytanie bo widać że minusujący go nie zrozumiał. Entuzjazm dla danej technologii nie pokona problemów technicznych. A zdrowy rozsądek umożliwia łatwiejsze wybieranie odpowiednich narzędzi do problemu.

komentarz 7 marca 2021 przez Siemił Mądrala (7,380 p.)
A jest jakis jezyk w ktorym da sie taka gre napisac, bez silnkow?
komentarz 7 marca 2021 przez mokrowski Mędrzec (155,460 p.)

Owszem. Tylko w jakim celu? Chcesz osadzić grę na automacie do gier? Nie ma tam systemu operacyjnego? To urządzenie wbudowane? Same otworzenie kontekstu ekranu graficznego (nawet bufora ramki), w praktyce wymaga wsparcia od systemu. Choć oczywiście możesz się i tak męczyć że użyjesz systemu DOS, i w C/C++/Asm, napiszesz obsługę grafiki. Tak się robiło bardzo dawno temu. Dziś jest bardzo mało powodów do takiego podejścia.

Odpowiadając na Twoje pytanie (z zastrzeżeniami już poczynionymi): C/C++/Asm

 

komentarz 7 marca 2021 przez Siemił Mądrala (7,380 p.)
Dzieki za odpowiedz. Moje pytanie nie bylo ironiczne ani podstepne. Poprostu pytalem z ciekawosci.
0 głosów
odpowiedź 6 marca 2021 przez rafal.budzis Szeryf (85,260 p.)
To trochę bardziej skomplikowane. Da się jednak musiałbyś użyć i bazować i tak na czymś innym. i wrzucać to dynamicznie (systemowe pliki DLL). A najłatwiej bazować na DirectX pytanie czy to już dla Ciebie silnik ? ;) Potem mozna dodawać wsparcie dla OpenGL czy też najnowszego API - vulkan api.

Pytanie tylko czy to nie strata czasu :) Od tego są silnik żeby było łatwiej i szybciej. No i w C# nie jesteś w stanie samodzielnie zarządzać pamięcią tak dobrze jak w C++ więc wydajnościowo może być troszkę gorzej.
1
komentarz 6 marca 2021 przez Wiciorny Ekspert (269,770 p.)
Pisanie gry w C++ :D samemu... to zamach na swoje zycie :D

Podobne pytania

0 głosów
2 odpowiedzi 441 wizyt
0 głosów
2 odpowiedzi 1,264 wizyt
+2 głosów
0 odpowiedzi 268 wizyt

92,566 zapytań

141,420 odpowiedzi

319,614 komentarzy

61,952 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto polecana książka warta uwagi.
Pełną listę książek znajdziesz tutaj.

Akademia Sekuraka

Kolejna edycja największej imprezy hakerskiej w Polsce, czyli Mega Sekurak Hacking Party odbędzie się już 20 maja 2024r. Z tej okazji mamy dla Was kod: pasjamshp - jeżeli wpiszecie go w koszyku, to wówczas otrzymacie 40% zniżki na bilet w wersji standard!

Więcej informacji na temat imprezy znajdziecie tutaj. Dziękujemy ekipie Sekuraka za taką fajną zniżkę dla wszystkich Pasjonatów!

Akademia Sekuraka

Niedawno wystartował dodruk tej świetnej, rozchwytywanej książki (około 940 stron). Mamy dla Was kod: pasja (wpiszcie go w koszyku), dzięki któremu otrzymujemy 10% zniżki - dziękujemy zaprzyjaźnionej ekipie Sekuraka za taki bonus dla Pasjonatów! Książka to pierwszy tom z serii o ITsec, który łagodnie wprowadzi w świat bezpieczeństwa IT każdą osobę - warto, polecamy!

...