uczę się obecnie programować grafikę w c++. Problem w tym że programy mają działać tylko na standardowych bibliotekach c++
To całkiem spory problem, bo biblioteka standardowa C++ nie zawiera wsparcia dla programowania grafiki. :)
Z tego co widzę, używasz struktur z API Windows, który nie jest częścią standardu. Ale gdyby przymknąć oko na ten fakt, to brakuje Ci elementarnej wiedzy na temat programowania w C++.
COLORREF SetPixel(
HDC hdc,
int x,
int y,
COLORREF color
)
To jest deklaracja funkcji. Żeby ją wywołać, musisz wypełnić odpowiednio jej parametry, takie wywołanie wyglądałoby tak:
SetPixel(hdc, x, y, color);
Brakuje Ci dwóch zmiennych, których wymaga ta funkcja: hdc i color. O ile color nie jest problemem, bo po prostu możesz sobie zdefiniować taką zmienną:
const COLORREF red = 0x000000FF;
SetPixel(hdc, x, y, red);
to z hdc jest większy problem, bo nie możesz sobie ot tak zrobić takiej zmiennej. To jest kontekst urządzenia po którym zamierzasz rysować. HDC możesz dostać z uchwytu okna. Czy posiadasz uchwyt okna w swojej aplikacji?