• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

TASM źródła nauki

VPS Starter Arubacloud
0 głosów
201 wizyt
pytanie zadane 25 lutego 2021 w Assembler przez kowaljanok Nowicjusz (170 p.)
Witam wszystkich forumowiczów :)

Mam pytanie odnośnie asemblera. W letnim semestrze na mojej uczelni rozpoczyna się przedmiot na którym będziemy pracować w asemblerze (TASM). Jako że w tym temacie jestem laikiem (jestem na 1 roku studiów) zacząłem szukać do niego jakiś fajnych książek/kursów omawiający temat od podstaw. Książki polecane w literaturze przedmiotu (np. Asembler dla procesorów intel Vademecum Profesjonalisty,Turbo Asembler Biblia Użytkownika,Kowalczyk A. Assembler,Wróbel E. Praktyczny kurs asemblera) są dość stare (np. 2001 rok wydania), więc zacząłem przeszukiwać internet. Niestety jak widzę MASM jest znacznie bardziej popularny.
Tu moje pytanie, czy ktoś poleciłby jakiś kurs/ksiązkę do TASMA, omawiającą temat w miarę od podstaw? Może byc po polsku lub angielsku, chociaż oczywiście łatwiej uczy się w ojczystym :D

Pozdrawiam
komentarz 25 lutego 2021 przez Ptaszor3 Użytkownik (900 p.)
Powiem Ci szczerze, że kiedyś szukałem po całym internecie książek chociażby i do MASM i znalazłem jedną, sprzed jakichś 21 lat. Nie jestem pewien, czy ktokolwiek pisze teraz takie.
komentarz 28 lutego 2021 przez kowaljanok Nowicjusz (170 p.)
Rozumiem :(

1 odpowiedź

+1 głos
odpowiedź 26 lutego 2021 przez profesorek96 Szeryf (91,420 p.)