• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

question-closed unity problem z rozdzielczością

Object Storage Arubacloud
0 głosów
295 wizyt
pytanie zadane 24 lutego 2021 w C# przez patryk8 Początkujący (300 p.)
zamknięte 25 lutego 2021 przez patryk8

witam robię gre turową / rpg 

ale podczas przenoszenia ekwipunku gracza z jego pierwszej tury do jego następnej tury ekwipunek się rozciąga i za cholerę nie potrafię nic z tym zrobić.

jak powinno być  (tak jest w pierwszej turze pierwszego gracza)

  

tak jest  (tak jest w następnej turze gracza pierwszego)

skrypty 

using System.Collections;
using System.Collections.Generic;
using UnityEngine;
using UnityEngine.UI;


public class menager2scena : MonoBehaviour // menager odpowiedzialny za działanie tury 
{
    public int h;

    public GameObject tekst;
    public Text pole;
    public GameObject eq;
    public int liczba = 2;
    public string napis, test;
    public int id_card;
    public GameObject szef;
    public Vector2 o;
    void Awake()
    {
    
        szef = GameObject.Find("Manager");//menager tury szuka menagera całej gry 
        if (szef != null)
        {
            szef.SendMessage("poczotek", pole);
        }
        
        
    }
    public void aktywacja()
    {
        eq.transform.position = o; // pojawianie sie ekwipunku na ekranie gracza
    }
    public void Startu()
    {
        
        eq = GameObject.Find("Eq");//menager tury szuka ekwipunku aktualnego gracza
        if (eq != null)
        {
            print("menager widzi eq");
            eq.SetActive(true);
        }
    }

    public void koniec()
    {

        szef = GameObject.Find("Manager");
        if (szef != null)
        {
            szef.SendMessage("koniec", 1);
        }
        
    }

  

 

 

using System.Collections;
using System.Collections.Generic;
using UnityEngine;
using UnityEngine.UI;
using UnityEngine.SceneManagement;

public class player : MonoBehaviour // menager ogólny aktywowany przez całą grę
{
    public int aktualny_gracz = 1;
    public int kolejka_gracza; // tu przechowywana jest aktualna tura
    public int i_graczy;       // tu przechowywana jest ilość graczy
    public GameObject[] gracze;// tu przechowywane są ekwipunki graczy
    public int ilosc_tur=1;
    public GameObject ui;      
    public GameObject biblioteka; 
    public string wypowiedz; 
    public GameObject buforeq;
    public void poczotek(Text i)
    {
        ui = GameObject.Find("Ui");
        if (ilosc_tur> i_graczy)
        {
            kolejka_gracza = 1;
            buforeq = GameObject.Find("Eq"); // menager znajduje aktualny pusty ekwipunek na scenie
            Destroy(buforeq);// usuwa pusty ekwipunek 
            gracze[kolejka_gracza - 1].transform.parent = ui.transform; // przenosi ekwipunek aktualnego gracza do gry 
        }
        else
        {
            gracze[kolejka_gracza - 1] = GameObject.Find("Eq"); 
        }
        wypowiedz = "kolejka gracza" + kolejka_gracza;
        gracze[kolejka_gracza - 1].SetActive(true);
        ui.SendMessage("aktu", wypowiedz);
        i.text = "kolejka gracza" + aktualny_gracz; 
        
    }
    
    
        public void koniec(int i) // ta metoda zapamiętuje ekwipunek graczy i aktywuje następną turę
    {
        ilosc_tur++;
        gracze[kolejka_gracza - 1].transform.parent = biblioteka.transform;
        kolejka_gracza++;
        aktualny_gracz++;
        DontDestroyOnLoad(gameObject);
        SceneManager.LoadScene(2);


    }

nie mam pojęcia co może rozciągać wydaje mi się że pomiędzy turami mogła rozdzielczość się zmienić ale to jest tylko strzał mam nie wysłałem całego kodu ale i tak dużo tego jest i raczej wszystkie co mogło linijki które mogły rozciągnąć ten panel  

 

komentarz zamknięcia: sam zdążyłem rozwiązać problem

1 odpowiedź

0 głosów
odpowiedź 25 lutego 2021 przez patryk8 Początkujący (300 p.)
dobra nieważne po prostu jestem debilem

Podobne pytania

0 głosów
1 odpowiedź 342 wizyt
pytanie zadane 7 lipca 2020 w C# przez _JAKUB_ Nowicjusz (120 p.)
0 głosów
0 odpowiedzi 557 wizyt
pytanie zadane 13 marca 2020 w Systemy operacyjne, programy przez Lukasz.s100 Początkujący (270 p.)
0 głosów
1 odpowiedź 157 wizyt

92,555 zapytań

141,403 odpowiedzi

319,557 komentarzy

61,940 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto polecana książka warta uwagi.
Pełną listę książek znajdziesz tutaj.

Akademia Sekuraka

Kolejna edycja największej imprezy hakerskiej w Polsce, czyli Mega Sekurak Hacking Party odbędzie się już 20 maja 2024r. Z tej okazji mamy dla Was kod: pasjamshp - jeżeli wpiszecie go w koszyku, to wówczas otrzymacie 40% zniżki na bilet w wersji standard!

Więcej informacji na temat imprezy znajdziecie tutaj. Dziękujemy ekipie Sekuraka za taką fajną zniżkę dla wszystkich Pasjonatów!

Akademia Sekuraka

Niedawno wystartował dodruk tej świetnej, rozchwytywanej książki (około 940 stron). Mamy dla Was kod: pasja (wpiszcie go w koszyku), dzięki któremu otrzymujemy 10% zniżki - dziękujemy zaprzyjaźnionej ekipie Sekuraka za taki bonus dla Pasjonatów! Książka to pierwszy tom z serii o ITsec, który łagodnie wprowadzi w świat bezpieczeństwa IT każdą osobę - warto, polecamy!

...