witam robię gre turową / rpg
ale podczas przenoszenia ekwipunku gracza z jego pierwszej tury do jego następnej tury ekwipunek się rozciąga i za cholerę nie potrafię nic z tym zrobić.
jak powinno być (tak jest w pierwszej turze pierwszego gracza)

tak jest (tak jest w następnej turze gracza pierwszego)

skrypty
using System.Collections;
using System.Collections.Generic;
using UnityEngine;
using UnityEngine.UI;
public class menager2scena : MonoBehaviour // menager odpowiedzialny za działanie tury
{
public int h;
public GameObject tekst;
public Text pole;
public GameObject eq;
public int liczba = 2;
public string napis, test;
public int id_card;
public GameObject szef;
public Vector2 o;
void Awake()
{
szef = GameObject.Find("Manager");//menager tury szuka menagera całej gry
if (szef != null)
{
szef.SendMessage("poczotek", pole);
}
}
public void aktywacja()
{
eq.transform.position = o; // pojawianie sie ekwipunku na ekranie gracza
}
public void Startu()
{
eq = GameObject.Find("Eq");//menager tury szuka ekwipunku aktualnego gracza
if (eq != null)
{
print("menager widzi eq");
eq.SetActive(true);
}
}
public void koniec()
{
szef = GameObject.Find("Manager");
if (szef != null)
{
szef.SendMessage("koniec", 1);
}
}
using System.Collections;
using System.Collections.Generic;
using UnityEngine;
using UnityEngine.UI;
using UnityEngine.SceneManagement;
public class player : MonoBehaviour // menager ogólny aktywowany przez całą grę
{
public int aktualny_gracz = 1;
public int kolejka_gracza; // tu przechowywana jest aktualna tura
public int i_graczy; // tu przechowywana jest ilość graczy
public GameObject[] gracze;// tu przechowywane są ekwipunki graczy
public int ilosc_tur=1;
public GameObject ui;
public GameObject biblioteka;
public string wypowiedz;
public GameObject buforeq;
public void poczotek(Text i)
{
ui = GameObject.Find("Ui");
if (ilosc_tur> i_graczy)
{
kolejka_gracza = 1;
buforeq = GameObject.Find("Eq"); // menager znajduje aktualny pusty ekwipunek na scenie
Destroy(buforeq);// usuwa pusty ekwipunek
gracze[kolejka_gracza - 1].transform.parent = ui.transform; // przenosi ekwipunek aktualnego gracza do gry
}
else
{
gracze[kolejka_gracza - 1] = GameObject.Find("Eq");
}
wypowiedz = "kolejka gracza" + kolejka_gracza;
gracze[kolejka_gracza - 1].SetActive(true);
ui.SendMessage("aktu", wypowiedz);
i.text = "kolejka gracza" + aktualny_gracz;
}
public void koniec(int i) // ta metoda zapamiętuje ekwipunek graczy i aktywuje następną turę
{
ilosc_tur++;
gracze[kolejka_gracza - 1].transform.parent = biblioteka.transform;
kolejka_gracza++;
aktualny_gracz++;
DontDestroyOnLoad(gameObject);
SceneManager.LoadScene(2);
}
nie mam pojęcia co może rozciągać wydaje mi się że pomiędzy turami mogła rozdzielczość się zmienić ale to jest tylko strzał mam nie wysłałem całego kodu ale i tak dużo tego jest i raczej wszystkie co mogło linijki które mogły rozciągnąć ten panel