• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

question-closed unity problem z rozdzielczością

42 Warsaw Coding Academy
0 głosów
510 wizyt
pytanie zadane 24 lutego 2021 w C# przez patryk8 Początkujący (300 p.)
zamknięte 25 lutego 2021 przez patryk8

witam robię gre turową / rpg 

ale podczas przenoszenia ekwipunku gracza z jego pierwszej tury do jego następnej tury ekwipunek się rozciąga i za cholerę nie potrafię nic z tym zrobić.

jak powinno być  (tak jest w pierwszej turze pierwszego gracza)

  

tak jest  (tak jest w następnej turze gracza pierwszego)

skrypty 

using System.Collections;
using System.Collections.Generic;
using UnityEngine;
using UnityEngine.UI;


public class menager2scena : MonoBehaviour // menager odpowiedzialny za działanie tury 
{
    public int h;

    public GameObject tekst;
    public Text pole;
    public GameObject eq;
    public int liczba = 2;
    public string napis, test;
    public int id_card;
    public GameObject szef;
    public Vector2 o;
    void Awake()
    {
    
        szef = GameObject.Find("Manager");//menager tury szuka menagera całej gry 
        if (szef != null)
        {
            szef.SendMessage("poczotek", pole);
        }
        
        
    }
    public void aktywacja()
    {
        eq.transform.position = o; // pojawianie sie ekwipunku na ekranie gracza
    }
    public void Startu()
    {
        
        eq = GameObject.Find("Eq");//menager tury szuka ekwipunku aktualnego gracza
        if (eq != null)
        {
            print("menager widzi eq");
            eq.SetActive(true);
        }
    }

    public void koniec()
    {

        szef = GameObject.Find("Manager");
        if (szef != null)
        {
            szef.SendMessage("koniec", 1);
        }
        
    }

  

 

 

using System.Collections;
using System.Collections.Generic;
using UnityEngine;
using UnityEngine.UI;
using UnityEngine.SceneManagement;

public class player : MonoBehaviour // menager ogólny aktywowany przez całą grę
{
    public int aktualny_gracz = 1;
    public int kolejka_gracza; // tu przechowywana jest aktualna tura
    public int i_graczy;       // tu przechowywana jest ilość graczy
    public GameObject[] gracze;// tu przechowywane są ekwipunki graczy
    public int ilosc_tur=1;
    public GameObject ui;      
    public GameObject biblioteka; 
    public string wypowiedz; 
    public GameObject buforeq;
    public void poczotek(Text i)
    {
        ui = GameObject.Find("Ui");
        if (ilosc_tur> i_graczy)
        {
            kolejka_gracza = 1;
            buforeq = GameObject.Find("Eq"); // menager znajduje aktualny pusty ekwipunek na scenie
            Destroy(buforeq);// usuwa pusty ekwipunek 
            gracze[kolejka_gracza - 1].transform.parent = ui.transform; // przenosi ekwipunek aktualnego gracza do gry 
        }
        else
        {
            gracze[kolejka_gracza - 1] = GameObject.Find("Eq"); 
        }
        wypowiedz = "kolejka gracza" + kolejka_gracza;
        gracze[kolejka_gracza - 1].SetActive(true);
        ui.SendMessage("aktu", wypowiedz);
        i.text = "kolejka gracza" + aktualny_gracz; 
        
    }
    
    
        public void koniec(int i) // ta metoda zapamiętuje ekwipunek graczy i aktywuje następną turę
    {
        ilosc_tur++;
        gracze[kolejka_gracza - 1].transform.parent = biblioteka.transform;
        kolejka_gracza++;
        aktualny_gracz++;
        DontDestroyOnLoad(gameObject);
        SceneManager.LoadScene(2);


    }

nie mam pojęcia co może rozciągać wydaje mi się że pomiędzy turami mogła rozdzielczość się zmienić ale to jest tylko strzał mam nie wysłałem całego kodu ale i tak dużo tego jest i raczej wszystkie co mogło linijki które mogły rozciągnąć ten panel  

 

komentarz zamknięcia: sam zdążyłem rozwiązać problem

1 odpowiedź

0 głosów
odpowiedź 25 lutego 2021 przez patryk8 Początkujący (300 p.)
dobra nieważne po prostu jestem debilem

Podobne pytania

0 głosów
1 odpowiedź 527 wizyt
pytanie zadane 7 lipca 2020 w C# przez _JAKUB_ Nowicjusz (120 p.)
0 głosów
0 odpowiedzi 659 wizyt
pytanie zadane 13 marca 2020 w Systemy operacyjne, programy przez Lukasz.s100 Początkujący (270 p.)
0 głosów
1 odpowiedź 200 wizyt

93,385 zapytań

142,383 odpowiedzi

322,540 komentarzy

62,745 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto polecana książka warta uwagi.
Pełną listę książek znajdziesz tutaj

VMware Cloud PRO - przenieś swoją infrastrukturę IT do chmury
...