• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Jakie są języki programowania na kierunku technik informatyk

Object Storage Arubacloud
0 głosów
1,987 wizyt
pytanie zadane 19 lutego 2021 w Offtop przez Matek1924 Początkujący (300 p.)
jakie są jezyki programowania na kierunku technik informatyk a jakie na programiście

(programista mam na myśli kwalifikacje inf.04)

1 odpowiedź

0 głosów
odpowiedź 19 lutego 2021 przez SzkolnyAdmin Szeryf (86,360 p.)
Technik informatyk w zakresie kwalifikacji INF.03 - JavaScript i PHP.

Technik programista w zakresie kwalifikacji INF.04 - jak wyżej + Java, Python, C++, C# (nie wszystkie musisz mieć). Technik programista realizuje również kwalifikację INF.03.
komentarz 19 lutego 2021 przez Matek1924 Początkujący (300 p.)
wiem że technik programista też ma inf03 jestem na informatyku ale planuje dorobić 04
komentarz 19 lutego 2021 przez SzkolnyAdmin Szeryf (86,360 p.)
Tak, wtedy uzyskasz również tytuł technika programisty. Kwalifikacja INF.03 jest wspólna.
komentarz 20 lutego 2021 przez JakSky Stary wyjadacz (14,770 p.)

C#

Pierwsze słyszę. Z tego co widziałem nie ma C# do wyboru.

komentarz 20 lutego 2021 przez SzkolnyAdmin Szeryf (86,360 p.)

Podstawa programowa kształcenia w zawodzie: https://www.ore.edu.pl/wp-content/uploads/2020/03/technik-programista.pdf

Urywki z podstawy programowej:
"korzysta z wybranych bibliotek języka C++, C#, Python lub innego języka programowania"
"stosuje języki programowania odpowiednie dla aplikacji desktopowych, np. C++, C#, Visual Basic, Java, Python"
"stosuje języki programowania dedykowane dla aplikacji mobilnych na systemach iOS lub Android: Objective-C lub Swift lub Java lub C#"
"stosuje języki programowania odpowiednie dla aplikacji webowych, np. PHP, C#, Python, JavaScript"

Podobne pytania

–2 głosów
2 odpowiedzi 977 wizyt