Witam, myślę o tym, jak zapisać dane usługi akceptacji (regulamin) jako przełącznik. Po zalogowaniu chciałbym zaktualizować te dane i zadbać o to, aby w momencie, gdy wcześnie użytkownik zaakceptował warunki korzystania z usług warunek przeszedł bezpośrednio na kolejną scenę. W momencie oczywiście, gdy nie zostało przedtem zaakceptowane użytkownik musi tego dokonać.
Oto kod:
using System.Collections;
using System.Collections.Generic;
using UnityEngine;
using UnityEngine.UI;
public class TermsConditionsController : MonoBehaviour
{
public Toggle _checkmark;
private void Awake() => DontDestroyOnLoad(this.gameObject);
void Start()
{
PlayerPrefs.Save();
LoadAcceptService();
}
private void Update()
{
SaveAcceptService();
}
public void AcceptTermsAndConditions()
{
_checkmark.isOn = true;
}
public void SaveAcceptService() => PlayerPrefs.SetInt("acceptService", _checkmark ? 1 : 0);
public void LoadAcceptService() => PlayerPrefs.GetInt("acceptService");
}
Warunek pojawia się w innym skrypcie:
if(_acceptService._checkmark.isOn == true)
{
SceneManager.LoadScene("MainMenu");
}
else if(_acceptService._checkmark.isOn == false)
{
_UIManager.TurnOffLoginUI();
}
Proszę o podpowiedź w jaki sposób mógłbym zoptymalizować kod, aby osiągnąć zamierzony efekt.