• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

przekwalifikowanie się na programistę

VPS Starter Arubacloud
+3 głosów
916 wizyt
pytanie zadane 13 lutego 2021 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez Malgosia Użytkownik (610 p.)
zmienione kategorie 13 lutego 2021 przez Arkadiusz Waluk
Czy po 40 tce jest jeszcze szansa na przekwalifikowanie się na programistkę. Proszę o życzliwe odpowiedzi.
1
komentarz 13 lutego 2021 przez Nelson89 Dyskutant (7,720 p.)

Cześć,

pod tym linkiem znajdziesz wypowiedź człowieka, który od lat siedzi w tej branży i jest właścicielem pewnej firmy i w ostatnim czasie często odpowiadał na takie pytania.

https://www.youtube.com/watch?v=Bv_Yhpb-EFM

Pozdrawiam,

Nelson

1
komentarz 13 lutego 2021 przez maciej.tokarz Nałogowiec (27,280 p.)
edycja 13 lutego 2021 przez maciej.tokarz
@Malgosia - mam lat 50, a od niespełna trzech pracuję jako programista. Fakt jest taki, że nie przyszło to znikąd, zanim zacząłem szukać pracy, byłem autorem projektów w Silverlight, WPF czy wcześniej w MS Access. Obecnie Angular jest moją domeną. Zatem... MOŻNA!

5 odpowiedzi

+5 głosów
odpowiedź 13 lutego 2021 przez marcin99b Szeryf (81,480 p.)
Myśle że tutaj największym problemem jest czas
Trzeba spędzić wiele godzin w wolnym czasie na nauke wszystkiego, żeby w ogóle dostać sie do jakiejkolwiek pracy
Po czym trzeba nadal spędzić mase godzin na nauce w wolnym czasie

Wiele osób odpuszcza sobie jeszcze przed znalezieniem pracy, albo trafia do jakiegoś januszexu w którym się zatrzymuje, bo już nie mają siły żeby w wolnym czasie się uczyć

Jak ktoś jest młody, chodzi do szkoły albo studiuje, to zazwyczaj ma więcej czasu i energii niż ktoś, kto pracuje na pełny etat plus ma rodzine i dom do utrzymania

Kolejna kwestia to predyspozycje - myśle że problemem tutaj nie jest sam wiek, tylko sposób myślenia, patrzenia na świat