• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Animacje nie działają po zbudowaniu pliku ask

0 głosów
244 wizyt
pytanie zadane 1 lutego 2021 w OpenGL, Unity przez Sic Dyskutant (8,510 p.)
Witam,

Zmieniłem system operacyjny na Mac OS w trakcie tworzenia projektu. Co za tym idzie zainstalować musiałem nowszą wersje Unity od poprzedniej, lecz wciąż 2020.x. Wszystko działa prawidłowo poza działaniem animacji. W większości przyciski w mojej grę odpowiedzialne są za uruchomienie jakiejś animacji. W edytorze wszystko działa prawidłowo jednak po zbudowaniu pliku apk, żadna z nich nie działa. Początkowo wydawało mi się, że jest to wina przycisków jednak czynności takie jak "Application.Quit" oraz ładowanie scen działają, jednak uruchomienie animacje niestety nie. Sprawdziłem Animator, czy są wszystkie animacje dodane jak również komponent Animation. Wszystko jest prawidłowo zaimplementowane. Stąd moje pytanie co może być nie tak? Czy są to może jakieś pliki, czy może ustawienia?

Prosiłbym o pomoc w rozwiązaniu tego problemu.

Zaloguj lub zarejestruj się, aby odpowiedzieć na to pytanie.

Podobne pytania

0 głosów
0 odpowiedzi 245 wizyt
pytanie zadane 19 czerwca 2020 w OpenGL, Unity przez Szyszka Gaduła (3,510 p.)
0 głosów
1 odpowiedź 589 wizyt
pytanie zadane 11 września 2020 w OpenGL, Unity przez Dortex Nowicjusz (120 p.)
0 głosów
0 odpowiedzi 149 wizyt
pytanie zadane 18 sierpnia 2020 w OpenGL, Unity przez Sic Dyskutant (8,510 p.)

93,604 zapytań

142,528 odpowiedzi

322,995 komentarzy

63,090 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto polecana książka warta uwagi.
Pełną listę książek znajdziesz tutaj

Kursy INF.02 i INF.03
...