• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Maturka- tylko z czego?

VPS Starter Arubacloud
0 głosów
230 wizyt
pytanie zadane 21 stycznia 2021 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez Yanni Nowicjusz (170 p.)
Hej

Jestem w drugiej klasie liceum na kierunku mat-geo. Od jakiegoś czasu zmieniły mi się poglądy na temat tego co chcę robić w życiu. Zdecydowałem się iść na studia informatyczne, i tu pojawia się problem, a mianowicie maturę będę zdawał z matematyki pod.+ roz. polskiego pod. angielskiego pod. + roz. Z czego ostatnio patrzyłem na wymaganie na uczelnie, jedne z tych lepszych UW, PW, AGH, PG - tylko na AGH nie jest wymagany przedmiot dodatkowy. Zastanawiam się właśnie z czego napisać maturę jeszcze, z informatyki czy z fizyki. Podobno informatyka łatwiejsza ale uczelnie nie biorą jej tak poważnie tak jak fizyki. Jestem w obu przedmiotach zielony. Mam ponad 15 miesięcy i nie wiem od jakiego przedmiotu zacząć ani od czego. Są szanse że z samodzielną nauką będę w stanie napisać ~ >80% z fizyki? Polecacie jakieś książki, materiały które pomogą się samemu przygotować na taki wynik bez korepetycji? Szkołę mam słabą przynajmniej tak mi się wydaje, z materiałem z matematyki jesteśmy pół książki do tyłu więc uczę się jej sam. Mój pierwszy arkusz z matmy pod. napisałem na 81% więc moim zdaniem jeżeli tak dalej pójdzie będę mógł  zdać pod. i roz. ~ 90%.  Jak zapatrywać się na tą sprawę fizyka czy informatyka? Teoretycznie myślę że informatyki mógłbym się nauczyć na dobry wynik ale chyba wolałbym fizykę tylko nie wiem czy dam radę. Opinia i rada mile widziana <3

1 odpowiedź

+2 głosów
odpowiedź 21 stycznia 2021 przez Whiskey_Taster Pasjonat (15,610 p.)
wybrane 5 lutego 2021 przez Yanni
 
Najlepsza
Klasyka ;)