• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Powrót do zawodu

Object Storage Arubacloud
0 głosów
156 wizyt
pytanie zadane 20 stycznia 2021 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez Dynamic Bywalec (2,910 p.)
Witam, jestem Technikiem informatykiem. Może wyniki są  średnim odzwierciedleniem umiejętności, ale Szkołę skończyłem z myślę zadowalającym wynikiem ( egzaminy praktyczne zdane na 95-100% a teoretyczne 80-90% [E12,13,14). Maturę również zdałem z zadowalającym dla mnie wynikiem. Jeśli chodzi o IT ( matematyka 80%, angielski 65 i ang. Ustny 30) ale od tego czasu podszkoliłe się w mowie z angielskiego. Oprócz tego mam dwa certyfikaty CISCO z sieci i z IT Essential

 Niestety sytuacja zyciowa zmusiła mnie do wyjazdu do pracy za granicą. Teraz chciałbym powrócic do zawodu, bo jest to coś co lubię robić. Wysyłałem paredziesiąt CV,  ale bez wiekszego skutku. Prede wszystkim chciałbym zostać prpgramistą. I tutaj pierwsze pytanie. Czy roczny Bootcamp z programowania poprawi moja sytuacje na rynku pracy? A 2 pytanie, jest takie, że w miedzyczasie- przez ten rok chciałym pracować już jako ktoś związany z zawodem informatyka.a więc cozrobić, żeby szybko znaleźć taką pracę, jak podnieść swoje kwalifikacje zeby pracodawca nie myślał, że jestem "zastany" w informatyce.

 

 Z góry dziękuję za pomoc.

1 odpowiedź

+1 głos
odpowiedź 20 stycznia 2021 przez Arkadiusz Waluk Ekspert (287,950 p.)