• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

C# Dynamiczna tablica obiektów

VPS Starter Arubacloud
0 głosów
1,305 wizyt
pytanie zadane 30 grudnia 2020 w C# przez j.cob_21 Początkujący (350 p.)

Cześć,
Jestem studentem i piszę program, ale niestety kompletnie utknąłem w C# jestem kompletnie nowy dlatego też jeśli gdzieś będę miał jakieś braki lub błędy w rozumowaniu proszę o zrozumienie.

Program tworzę w visual studio (Windows Forms App) i za zadanie mam dynamicznie tworzyć obiekty za pomocą przycisku, jako ich atrybuty pobieram dane z Textboxów w których wartości wprowadza użytkownik - liczba zleceń równoległych i liniowych produkcji oraz typ przedmiotu wybranego z CheckListy.
To powyższe udało mi się osiągnąć samodzielnie i na razie wygląda następująco:

Implementacja klasy:
 

public class production_ordered
        {
            public string production_time_obj; // A <- tę zmienną zamienię później na int, więc na razie jej typ nie ma znaczenia.
            public int par_quan; // B
            public int lin_quan; //C
            public string type; //D
            public int ID_prd;
            public int tick_start;

            public void Ordered_prd(string A, int B, int C, string D, int ID, int prd_tick_start_val)
            {
                
                this.production_time_obj = A;
                this.par_quan = B;
                this.lin_quan = C;
                this.type = D;
                this.ID_prd = ID;
                this.tick_start = prd_tick_start_val;
                
            }
           
        }


Wywołanie konstruktora na kliknięcie przycisku:
 

  public void button1_Click_1(object sender, EventArgs e)
        {
//#######################################################################################
            string a = production_time;

            bool ol;
            int b;