• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Programista - pierwsza praca

Object Storage Arubacloud
0 głosów
528 wizyt
pytanie zadane 29 grudnia 2020 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez wiktor8k Nowicjusz (210 p.)

Witam, jestem uczniem liceum, który chciałby zdobyć doświadczenie w zawodzie, szukam pierwszej pracy, którą mógłbym połączyć ze szkołą.
Od kilku lat programuję w C++ i uważam, że opanował go w dostatecznym stopniu, przeczytałem wymagania na stanowisko junior developera z komentarza pod tym postem i oprócz znajomości Linuxa nie sprawiają mi one problemu. Zacząłem używać biblioteki SFML oraz EnTT (na samym początku napisałem własny ECS, ale uznałem że lepiej użyć sprawdzonego), aktualnie próbuję rozbić zapewniane przez SFML sf::Sprite, sf::Text i sf::Transformable na komponenty, gdyż zapewnione klasy mi nie odpowiadają oraz uczę się jak w praktyce używać ECS. Muszę tutaj dodać, iż moim marzeniem nie jest praca w game devie, tylko uznałem że to dobry kierunek w kształceniu swoich umiejętności.
Umiem też podstawy Pythona, uczymy się go aktualnie na zajęciach, w ramach samorealizacji napisałem też w Pythonie Discord bota, dzięki czemu nauczyłem się jeszcze więcej.
Znam z zajęć oraz własnej nauki podstawy HTML, CSS oraz Java Script.
Czy mógłby mi ktoś z Państwa powiedzieć gdzie oraz jak mogę szukać takiej pracy, ewentualnie wskazać drogę do dalszego kształcenia?
Pozdrawiam.

1 odpowiedź

0 głosów
odpowiedź 29 grudnia 2020 przez Wiciorny Ekspert (269,590 p.)
Najpierw skończ liceum ,potem szukaj pracy, ale nie przestawaj się uczyć.
komentarz 29 grudnia 2020 przez wiktor8k Nowicjusz (210 p.)
Nie zamierzam przestawiać się uczyć, chciałbym tylko zdobyć doświadczenie aby mieć w przyszłości łatwiejszy start. Ja nie szukam prawdziwej pracy, tylko czegoś mniejszego, jakiegoś zlecenia, ewentualnie pracy na wakacje.