• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Mam problem z error CS1001 i nie wiem z jakiego powodu on występuje

Object Storage Arubacloud
0 głosów
324 wizyt
pytanie zadane 21 grudnia 2020 w C# przez Pax Nowicjusz (140 p.)
using System.Collections;
using System.Collections.Generic;
using UnityEngine;
using static.Vector3;
using static.Quaternion;

public class NewBehaviourScript : MonoBehaviour
{
    public WheelCollider WheelPP;
    public WheelCollider WheelLP;
    public WheelCollider WheelPT;
    public WheelCollider WheelLT;
    
    public GameObject PP;
    public GameObject LP;
    public GameObject PT;
    public GameObject LT;
    
    public float topSpeed = 250f;
    public float maxTorque = 200f;
    
    private float Foward;
    private float Turn;
    private float Brake;
    private Rigidbody rb;
    
    // Start is called before the first frame update
    void Start()
    {
        rb = GetComponent<Rigidbody>();
    }

    // Update is called once per frame
    void FixedUpdate()
    {
       Foward = Input.GetAxis("Vertical");
       Turn = Input.GetAxis("Horizontal");
       Brake = Input.GetAxis("Jump");
       
       WheelPP.steerAngle = maxSteerAngle = Turn;
       WheelLP.steerAngle = maxSteerAngle = Turn;
       
       currentSpeed = 2 * 22 / 7 * WheelLT.radius * WheelLT.rpm * 60 / 1000;
       
       if(currentSpeed < topSpeed)
       {
           WheelLT.motorTorque = maxTorque * Foward;
           WheelPT.motorTorque = maxTorque * Foward;
       }
       
       WheelLT.brakeTorque = maxBrakeTorque * Brake;
       WheelPT.brakeTorque = maxBrakeTorque * Brake;
       WheelLP.brakeTorque = maxBrakeTorque * Brake;
       WheelPP.brakeTorque = maxBrakeTorque * Brake;
           
    }
    void Update()
    {
        Quaternion lpq;
        Vector lpv;
        WheelLP.GetWorldPose(out lpv,out lpq);
        LP.transform.position = lpv;
        LP.transform.position = lpq;
        
        Quaternion ltq;
        Vector ltv;
        WheelLP.GetWorldPose(out ltv,out ltq);
        LT.transform.position = ltv;
        LT.transform.position = ltq;
        
        Quaternion ppq;
        Vector ppv;
        WheelLP.GetWorldPose(out ppv,out ppq);
        PP.transform.position = ppv;
        PP.transform.position = ppq;
        
        Quaternion ptq;
        Vector ptv;
        WheelLP.GetWorldPose(out ptv,out ptq);
        PT.transform.position = ptv;
        PT.transform.position = ptq;
     }  
        
}

 

1
komentarz 21 grudnia 2020 przez gagyn Stary wyjadacz (11,050 p.)
Podaj o jaką linię chodzi konkretnie i jaki jest komunikat. Myślę, że mało kto pamięta kody błędów na pamięć ;)
komentarz 21 grudnia 2020 przez VBService Ekspert (253,300 p.)
edycja 21 grudnia 2020 przez VBService

CS1001 - Oczekiwano identyfikatora wink

1
komentarz 21 grudnia 2020 przez Pax Nowicjusz (140 p.)

@gagyn, dzkwink

komentarz 21 grudnia 2020 przez Pax Nowicjusz (140 p.)
Jeszcze pytanie jak to zrobić
1
komentarz 21 grudnia 2020 przez gagyn Stary wyjadacz (11,050 p.)
Ponawiam pytanie, o którą linię chodzi. Kompilator na pewno mówi Ci w której linii występuje błąd, a ja bym musiał czytać dokładnie 80 linii
komentarz 21 grudnia 2020 przez piotrsz109 Stary wyjadacz (13,730 p.)

@Pax, To nie będzie kwestia using.static?

Bo w reszcie nie widać błędów

komentarz 21 grudnia 2020 przez Pax Nowicjusz (140 p.)
Bez tego wyświetla 38 błędów o namespace
komentarz 21 grudnia 2020 przez Pax Nowicjusz (140 p.)

@gagyn, no właśnie w tym jest problem że nie wyświetla

komentarz 21 grudnia 2020 przez gagyn Stary wyjadacz (11,050 p.)
W takim razie prawdopodobnie nie dałeś jakiegoś usinga
komentarz 21 grudnia 2020 przez Pax Nowicjusz (140 p.)
Ale którego, raczej wszystkie potrzebne są dane
komentarz 22 grudnia 2020 przez piotrsz109 Stary wyjadacz (13,730 p.)
A gdzie zadeklarowane maxSteerAngle i maxBrakeTorque?
komentarz 22 grudnia 2020 przez Pax Nowicjusz (140 p.)
Według mnie nie musi być chyba zadeklarowane.
komentarz 22 grudnia 2020 przez Pax Nowicjusz (140 p.)
Czy powinno być?
komentarz 24 grudnia 2020 przez piotrsz109 Stary wyjadacz (13,730 p.)
Każda zmienna powinna być zadeklarowana

Zaloguj lub zarejestruj się, aby odpowiedzieć na to pytanie.

92,568 zapytań

141,420 odpowiedzi

319,620 komentarzy

61,954 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto polecana książka warta uwagi.
Pełną listę książek znajdziesz tutaj.

Akademia Sekuraka

Kolejna edycja największej imprezy hakerskiej w Polsce, czyli Mega Sekurak Hacking Party odbędzie się już 20 maja 2024r. Z tej okazji mamy dla Was kod: pasjamshp - jeżeli wpiszecie go w koszyku, to wówczas otrzymacie 40% zniżki na bilet w wersji standard!

Więcej informacji na temat imprezy znajdziecie tutaj. Dziękujemy ekipie Sekuraka za taką fajną zniżkę dla wszystkich Pasjonatów!

Akademia Sekuraka

Niedawno wystartował dodruk tej świetnej, rozchwytywanej książki (około 940 stron). Mamy dla Was kod: pasja (wpiszcie go w koszyku), dzięki któremu otrzymujemy 10% zniżki - dziękujemy zaprzyjaźnionej ekipie Sekuraka za taki bonus dla Pasjonatów! Książka to pierwszy tom z serii o ITsec, który łagodnie wprowadzi w świat bezpieczeństwa IT każdą osobę - warto, polecamy!

...