• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Co robić ze stronami

Object Storage Arubacloud
0 głosów
218 wizyt
pytanie zadane 3 grudnia 2020 w Offtop przez K4P3K Początkujący (360 p.)
Cześć, jestem osobą początkująca w tworzeniu stron internetowych. Zastanawiam się co mam robić ze swoimi 'projekami'. Chodzi tutaj o psucie rynku jeśli to tak mogę nazwać, mianowicie jak skończę projekt to mam go schować do szuflady czy szukać osoby, która chciałaby go kupić? Jeśli by się znalazła to za jaką kwotę lub czy nie za darmo?
komentarz 3 grudnia 2020 przez Tomek Sochacki Ekspert (227,510 p.)
pokaż jakiś przykład kod + live demo i wtedy będzie można coś więcej powiedzieć.

4 odpowiedzi

+1 głos
odpowiedź 3 grudnia 2020 przez Artur Koniec Gaduła (3,670 p.)
Najpierw naucz się solidnie podstaw, bo nikt nie kupi czegoś co po prostu "działa" od początkującego. Jak już będzie to twoja pasja, możesz pomyśleć o ewentualnym spieniężeniu konkretnych projektów dla konkretnych klientów. Pozdro i powodzenia!
0 głosów
odpowiedź 3 grudnia 2020 przez CubeStorm Pasjonat (15,020 p.)
Zazwyczaj jeśli już ktoś chce od kogoś kupić stronę (nie mówię tu o typowym zleceniu), to faktycznie ta strona musi mieć potencjał. Nie podważam twoich umiejętności, ale wątpię żebyś takie coś był aktualnie w stanie napisać. Radziłbym je wrzucać na github, może Ci to posłużyć jako portfolio.
0 głosów
odpowiedź 3 grudnia 2020 przez SzkolnyAdmin Szeryf (86,360 p.)
Wrzucaj do sieci (git, ewentualnie serwer), poproś o code review, ulepszaj projekty, a potem dopiero na ich podstawie  szukaj klientów.
komentarz 4 grudnia 2020 przez paravel Początkujący (320 p.)
Sprawdź grupy na Facebooku - tam znajdziesz klientów. Wiem coś o tym.
0 głosów
odpowiedź 4 grudnia 2020 przez niezalogowany

Jeśli są godne Uwagi wrzucaj na Github'a będzie portfolio wink