• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Przyspieszenie laptopa Lenovo Y700

VPS Starter Arubacloud
0 głosów
564 wizyt
pytanie zadane 3 grudnia 2020 w Sprzęt komputerowy przez KonradKalbarczyk Nowicjusz (240 p.)
Witam.
Na wstępie zaznaczam, że na razie jestem laikiem jeśli chodzi o informatykę i tematykę związaną z hardware. Jak wspomniałem w temacie, jestem posiadaczem laptopa Lenovo Y700. Zastanawiam się nad dokupieniem dysku SSD aby przyspieszyć działanie systemu i niektórych programów. Posiadam już dysk HDD 1TB. Moje pytanie brzmi: Czy wymieniać dysk HDD na SSD, czy jedynie dokupić dysk SSD na złącze M.2 ? Jakie rozwiązanie jest dla Was bardziej korzystne?

4 odpowiedzi

0 głosów
odpowiedź 4 grudnia 2020 przez Rafał Masny Obywatel (1,700 p.)
wybrane 8 grudnia 2020 przez KonradKalbarczyk
 
Najlepsza
Jeżeli laptop posiada złącze m2 kupiłbym ssd nvme, tak samo RAM, jeżeli jest drugi slot, dołóż identyczną kość
0 głosów
odpowiedź 3 grudnia 2020 przez FranekMakowski Nowicjusz (210 p.)
Lepiej dokupić SSD na m.2 a na tym HDD nadal będziesz trzymał pliki. SSD na system i ważne programy a HDD na gry i zdjęcia.
0 głosów
odpowiedź 4 grudnia 2020 przez porucznik.jaszczurka Obywatel (1,820 p.)
Dokup sobie ssd na NVME, a HDD zostaw na kopie zapasową i mało wymagające gry.

Jeśli chcesz 500 GB - A2000
1TB - https://www.x-kom.pl/p/431147-dysk-ssd-samsung-1tb-m-2-pcie-nvme-970-evo.html

Ile masz ramu?
komentarz 4 grudnia 2020 przez KonradKalbarczyk Nowicjusz (240 p.)
8 GB
0 głosów
odpowiedź 4 grudnia 2020 przez Osse Mądrala (7,350 p.)
Jaki masz system i ile pamięci Ram ? Być może problem tkwi w małej ilości Ram.
komentarz 4 grudnia 2020 przez KonradKalbarczyk Nowicjusz (240 p.)
Windows 10, 8GB RAM

Podobne pytania

+1 głos
4 odpowiedzi 424 wizyt
0 głosów
0 odpowiedzi 376 wizyt
0 głosów
1 odpowiedź 3,874 wizyt