• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

question-closed Co jest nie tak z kodem SFML c++

Object Storage Arubacloud
0 głosów
348 wizyt
pytanie zadane 19 sierpnia 2015 w C i C++ przez kacperszo Użytkownik (860 p.)
zamknięte 19 sierpnia 2015 przez kacperszo

piszę gre w sfml niby wszystko w pożądku a obraz się nie wyświetla.

kod

klasa game

#include "game.h"
#include "Player.h"
#include <SFML/Graphics.hpp>
//tworzenie okna
sf::RenderWindow window(sf::VideoMode(800, 600), "game");
//tworzenie obiektu gracza
Player player;
Game::Game(void)
{   
    //pentla działa  dopóki okno jest otwarte
    while (window.isOpen())
    {
        // sprawdzenie wszelkich eventów zachodzących w tym oknie
        sf::Event event;
        while (window.pollEvent(event))
        {
            // zamknięcie okna
            if (event.type == sf::Event::Closed)
                window.close();

			if (sf::Keyboard::isKeyPressed(sf::Keyboard::Escape))
                window.close();
			
		}
 
        // czyszczenie okna na czarny kolor (nie trzeba podawać argumentu, standardowo czyści się na czarny)
        window.clear(sf::Color::Black);
 
       //drawing
		player.draw(window);
       // koniec tej klatki
        window.display();
    }  
}

klasa player 

#include "Player.h"
#include "game.h"
#include <SFML/Graphics.hpp>
sf::Sprite gracz;
sf::Texture texture;

Player::Player()
{
	texture.loadFromFile("image.png");
	gracz.setTexture(texture);
}
void Player::move(int x,int y)
{
	gracz.move(sf::Vector2f(x, y));
}
void Player::draw(sf::RenderWindow& window) const
{
     window.draw(gracz);
}
 

 

komentarz zamknięcia: odpowiedz została udzielona

2 odpowiedzi

+1 głos
odpowiedź 19 sierpnia 2015 przez Patrycjerz Mędrzec (192,320 p.)
Pokaż jeszcze deklarację klasy Player.
komentarz 19 sierpnia 2015 przez kacperszo Użytkownik (860 p.)
#pragma once
#include <SFML/Graphics.hpp>
#include "game.h"
class Player
{
public:
	void move(int x,int y);
	Player();
	void draw(sf::RenderWindow& window) const;

};
proszę

 

komentarz 19 sierpnia 2015 przez Patrycjerz Mędrzec (192,320 p.)
Spróbuj usunąć to const z deklaracji metody draw.
komentarz 19 sierpnia 2015 przez kacperszo Użytkownik (860 p.)
nic nie dało
komentarz 19 sierpnia 2015 przez Patrycjerz Mędrzec (192,320 p.)
Wg kodu powinno wszystko działać. Nie mam pojęcia, w czym problem.
komentarz 19 sierpnia 2015 przez kacperszo Użytkownik (860 p.)
cofam działa działa dzieki wszystkim
+1 głos
odpowiedź 19 sierpnia 2015 przez Dorion300 Szeryf (90,250 p.)
sf::Sprite gracz;

sf::Texture texture;

nie powinno być w pliku .h?

Po jedynie co widzę do deklaracja obiektów globalnych o ile dobrzę widzę.

komentarz 19 sierpnia 2015 przez Patrycjerz Mędrzec (192,320 p.)

Powinny, tylko to jest teraz najmniej ważna sprawa wink

komentarz 19 sierpnia 2015 przez kacperszo Użytkownik (860 p.)
dzięki dziła mistrzu :-) zamykam temat.

Podobne pytania

+2 głosów
1 odpowiedź 252 wizyt
pytanie zadane 21 kwietnia 2015 w C i C++ przez Darth Perrak Początkujący (320 p.)
+3 głosów
1 odpowiedź 1,437 wizyt
pytanie zadane 11 kwietnia 2015 w C i C++ przez goran. Użytkownik (930 p.)
0 głosów
1 odpowiedź 802 wizyt
pytanie zadane 19 listopada 2016 w C i C++ przez dorgovor Użytkownik (580 p.)

92,684 zapytań

141,589 odpowiedzi

320,073 komentarzy

62,044 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto polecana książka warta uwagi.
Pełną listę książek znajdziesz tutaj.

Akademia Sekuraka

Niedawno wystartował dodruk tej świetnej, rozchwytywanej książki (około 940 stron). Mamy dla Was kod: pasja (wpiszcie go w koszyku), dzięki któremu otrzymujemy 10% zniżki - dziękujemy zaprzyjaźnionej ekipie Sekuraka za taki bonus dla Pasjonatów! Książka to pierwszy tom z serii o ITsec, który łagodnie wprowadzi w świat bezpieczeństwa IT każdą osobę - warto, polecamy!

...