piszę gre w sfml niby wszystko w pożądku a obraz się nie wyświetla.
kod
klasa game
#include "game.h"
#include "Player.h"
#include <SFML/Graphics.hpp>
//tworzenie okna
sf::RenderWindow window(sf::VideoMode(800, 600), "game");
//tworzenie obiektu gracza
Player player;
Game::Game(void)
{
//pentla działa dopóki okno jest otwarte
while (window.isOpen())
{
// sprawdzenie wszelkich eventów zachodzących w tym oknie
sf::Event event;
while (window.pollEvent(event))
{
// zamknięcie okna
if (event.type == sf::Event::Closed)
window.close();
if (sf::Keyboard::isKeyPressed(sf::Keyboard::Escape))
window.close();
}
// czyszczenie okna na czarny kolor (nie trzeba podawać argumentu, standardowo czyści się na czarny)
window.clear(sf::Color::Black);
//drawing
player.draw(window);
// koniec tej klatki
window.display();
}
}
klasa player
#include "Player.h"
#include "game.h"
#include <SFML/Graphics.hpp>
sf::Sprite gracz;
sf::Texture texture;
Player::Player()
{
texture.loadFromFile("image.png");
gracz.setTexture(texture);
}
void Player::move(int x,int y)
{
gracz.move(sf::Vector2f(x, y));
}
void Player::draw(sf::RenderWindow& window) const
{
window.draw(gracz);
}