• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Szary pasek po wywołaniu localpost/quiz - kurs MySQL

Object Storage Arubacloud
0 głosów
122 wizyt
pytanie zadane 21 listopada 2020 w Nasze poradniki przez Maciej Kotwica Nowicjusz (120 p.)

Hej,

Odnoszę się do tego kursu: https://www.youtube.com/watch?v=99JAI24Zd24&t=932s&ab_channel=Pasjainformatyki

Pisze ponieważ nie wiem w czym tkwi problem otóż po wpisaniu w przeglądarkę localhost/quiz wyświetla mi się szary pasek.

Zweryfikowałem porady dla innych użytkowników, niestety problem dalej u mnie występuje. Dodam, że jestem totalnie zielony w temacie.

Używam MAMPa, ponieważ XAMPP nie działa na moim Macu.

Na MAMPie nie mam problemu z połączeniem się z serwerem, jedyna różnica jest taka, że localhost różni się nazwą i odwołuje się do portu 8888, dlatego w przeglądarce wpisuje localhost:8888 by się z nim połączyć.

Zatem, w folderze quiz i w pliku dbconnect.php zmieniłem host na "localhost:8888", jednak dalej widzę jedynie szary pasek.

Usunięcie wiersza poniżej niczego nie zmienia.

1

ini_set("display_errors", 0); 

 

Czy ktoś mógłby mnie wesprzeć w temacie?

1 odpowiedź

0 głosów
odpowiedź 22 listopada 2020 przez Arkadiusz Waluk Ekspert (287,950 p.)

Na razie przywróć linijkę z ini_set() ale zmień 0 na 1 (lub upewnij się w konfiguracji php - gdzieś powinien być taki plik jak php.ini - że ta opcja jest tam globalnie włączona). Ustaw i sprawdź czy coś się pojawi. Chodzi o to, aby interpreter mógł pokazać ewentualne błędy i mając błąd będzie łatwiej pomóc niż zgadywać. Dodatkowo możesz ustawić, aby baza danych wyrzucała na pewno wszystkie błędy jako wyjątki: https://stackoverflow.com/a/14578644/6489188

Zatem, w folderze quiz i w pliku dbconnect.php zmieniłem host na "localhost:8888"