• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Czy dla mnie Linux będzie dobrym wyborem,czy warto przejść. [ankieta]

Object Storage Arubacloud
0 głosów
589 wizyt
pytanie zadane 20 listopada 2020 w Systemy operacyjne, programy przez zxcvbnm9 Początkujący (260 p.)
Witajcie.

Przychodzę z drobną sprawą,chodzi o system Linux.

Aktualnie siedzę na Windows 10,nie bardzo lubię ten system,pewne rzeczy mnie w nim irytują.Głównie programuje, Java czy strony internetowe.Czy gram? Od czasu do czasu,przeważnie gry,które steam co mają wsparcie dla Linuxa.Mam upatrzoną pewną dystrybucję na Ubuntu,jest to remix,gdzie tylko środowisko graficzne się rożni,baza czysty Ubuntu.

Po prostu kusi mnie bardzo Linux,lecz ma on pewne swoje wady,jak i sam  Windows.Trzeba zamienniki programowe stosować,gorsze wsparcie gry,sterowniki starsze itp,to wiem.Jestem informatykiem i kiedyś próbowałem na swojej maszynie bawić się Linuxem,coś tam wyszło :D i mi się spodobał wizualnie bardzo,taki czysty i prosty interfejs,a nie czołg Windows. W skrócie, warto w moim przypadku,czy dać sobie spokój?
Możliwe odpowiedzi:
Tak (3 głosów, 50%)
Nie (3 głosów, 50%)
komentarz 20 listopada 2020 przez j23 Mędrzec (194,920 p.)
Why not both?
komentarz 20 listopada 2020 przez zxcvbnm9 Początkujący (260 p.)
No myślałem mieć oba, jeden WIndows na sprawy te,które muszą.Natomiast Linux ogólnie, co sądzicie o takim połączeniu?
komentarz 20 listopada 2020 przez j23 Mędrzec (194,920 p.)
Po co się pytasz, co sądzimy? Skoro uważasz, że są rzeczy, które trzymają Cię przy Windowsie, a mimo to chcesz poznać Linuksa, to zrób dual-boota. Używanie Linuksa nie wyklucza używania Windowsa, jeśli sytuacja tego wymaga.
komentarz 20 listopada 2020 przez ScriptyChris Mędrzec (190,190 p.)

@zxcvbnm9, a może skorzystaj z WSL?

komentarz 21 listopada 2020 przez manjaro Nałogowiec (37,390 p.)