class ulamek
{
public:
int licznik;
int mianownik;
ulamek()
{
licznik=5;
mianownik=8;
}
ulamek(int a,int b)
{
licznik=a;
mianownik=b;
}
void wypisz()
{
cout<<licznik<<"/"<<mianownik<<endl;
}
};
int main(int argc, char** argv)
{
ulamek a;
a.wypisz();
ulamek b(7,9);
b.wypisz();
return 0;
}
class ulamek
{
constructor (mianownik,licznik)
{
this.mianownik = mianownik;
this.licznik = licznki;
}
wypisz ()
{
}
}
const ulamek = new ulamek(3,2);
var a = parseInt(prompt("Podaj liczb"));
zdefiniuj klasę o nazwie ulamek skladajaca sie z konstruktora gdzie mianownik ma wartosc 3 licznik 2 oraz metody wypisz ktora wypisuje ulamek postaci, zdefiniuj 2 obiekty klasy ułamek do pierwszego pobierz dane do uzytkownika dla drugieko ma zadziałać konstruktor i dla obydwu wywolujemy funckje wypisz