• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

question-closed Jak strollować nauczyciela na e-lekcji?

Object Storage Arubacloud
–15 głosów
1,872 wizyt
pytanie zadane 13 listopada 2020 w Offtop przez Anedroid Obywatel (1,530 p.)
zamknięte 21 listopada 2020 przez Anedroid
Lekcje online są ostatnio bardzo nudne i do tego zamulają internet. Chciałbym zrobić coś śmiesznego, najlepiej żeby nauczyciel się nie zorientował kto to zrobił. Jakieś pomysły? Moja szkoła używa Microsoft Teams. Dodam że jestem w technikum w klasie informatycznej.
komentarz zamknięcia: Niepotrzebnie zadawałem to pytanie

2 odpowiedzi

+32 głosów
odpowiedź 13 listopada 2020 przez Ehlert Ekspert (212,670 p.)

Czytając Twoje pytanie dochodzę do wniosku, że jak weźmiesz się za naukę i zaczniesz aktywnie uczestniczyć w lekcji to będzie to najlepszy troll ever.

komentarz 14 listopada 2020 przez Anedroid Obywatel (1,530 p.)
Niestety lekcje online to nie jest forma nauki która mi odpowiada, raczej uważam ją za stratę czasu. Skoro nie mogę go wykorzystać na naukę bo większość czasu pochłaniają problemy organizacyjne i techniczne, to mógłbym po prostu strollować nauczyciela, zamiast słuchać tego nudnego sprawdzania obecności, na początku i końcu lekcji, że kogoś nie słychać, że komuś coś nie działa, że uczniowie grają zamiast słuchać, etc. Szkoły nie chcę zmieniać, chociaż wolałbym nauczanie indywidualne. Muszę jakoś znieść ten obowiązek a prawdziwą nauką zająć się po lekcjach (nauką programowania i Linuxa przy okazji). Nie chcę aktywnie uczestniczyć w lekcji.
2
komentarz 14 listopada 2020 przez Ehlert Ekspert (212,670 p.)

Jako, że sam też prowadzę zajęcia to odpowiedzieć Ci mogę tylko jedno. Obyś cudze dzieci uczył wink​​​​​

Muszę jakoś znieść ten obowiązek 

Byle do 18, pamiętaj że nie każdy musi mieć maturę.

+1 głos
odpowiedź 14 listopada 2020 przez VBService Ekspert (252,740 p.)