• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

W 100% samodzielna nauka na studia

VPS Starter Arubacloud
0 głosów
205 wizyt
pytanie zadane 7 listopada 2020 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez DGZV_17 Nowicjusz (120 p.)
Witam, przeszukałem forum i nie znalazłem takiego samego problemu, który ja mam. Najpierw chciałem przytoczyć jak wyglada u mnie sytuacja.

Jestem w 2 klasie technikum poligraficznego. Kiedy wybierałem szkole średnia kierowałem się tym, ze będę miał blisko do szkoły ;-;. Mniej więcej po koniec 1 klasy zainteresowałem się informatyka, a konkretniej naprawa jednostek, diagnostyka, może nawet hardware (projektowanie procesorów). Wtedy chciałem się przenieść do technikum informatycznego, gdyż tam jest rozszerzona matematyka i fizyka (a u mnie geografia i angielski) No i przedmioty zawodowe które mnie interesują (przynajmniej te w 1/2 klasie) No ale niestety moja mama mowila, ze nie zamierza jeździć na zebrania tak daleko do innej szkoły No i ze tam jest chora patologia (tez prawda). Zostałem w mojej obecnej szkole, chce ja skończyć i dalej działać i teraz moje pytanie.