Witam!
Jest taka sytuacja:
Mam dwie tabele, w jednej mam na sztywno jakieś dane, druga to jest ta sama tabela ale ma checboxy które wyświetlają odpowiednie dane w zależności czy są klikniete (checboxy). Obydwie tabele są w tym samym arkuszu.
I teraz tak:
Jak dodam do tej surowej tabeli nowa kolumnę chciałbym, żeby ta sama kolumna dodawała się do tej drugiej tabeli, a dodatkowo chce, żeby formuła w drugiej tabeli, automatycznie zwiększała mi zakres o nowo dodana kolumnę w surowej tabeli i przechodziła do kolejnej kolumny w nowej tabeli.
Czyli w tabeli 1 dodaje nowa kolumnę z danymi i ona też automatycznie się dodaje w tabeli 2, a następnie formuła z wierszy tabeli 2 automatycznie dodaje mi do zakresu nowa kolumnę z tabeli 1 i przechodzi o jedną kolumnę w prawo w tabeli 2.
Czy da radę coś takiego zrobić w czystym excelu? Jeśli tak to w jaki sposób?