using System;
using System.Collections.Generic;
using System.ComponentModel;
using System.Data;
using System.Drawing;
using System.Linq;
using System.Text;
using System.Threading.Tasks;
using System.Windows.Forms;
namespace kalkulator
{
public partial class Form1 : Form
{
Double val = 0;
string text = "";
bool opper_press = false;
public Form1()
{
InitializeComponent();
}
private void Form1_Load(object sender, EventArgs e)
{
}
private void button_click(object sender, EventArgs e)
{
if ((output.Text == "0")||(opper_press))
{
output.Clear();
}
Button button = (Button)sender;
output.Text = output.Text + button.Text;
opper_press = false;
}
private void button12_click(object sender, EventArgs e)
{
output.Text = "0";
}
private void op_pres(object sender, EventArgs e)
{
Button button = (Button)sender;
text = button.Text;
val = Double.Parse(output.Text);
opper_press = true;
}
private void op_res(object sender, EventArgs e)
{
switch (text)
{
case "+":
output.Text = (val + Double.Parse(output.Text)).ToString();
break;
case "-":
output.Text = (val - Double.Parse(output.Text)).ToString();
break;
case "/":
output.Text = (val / Double.Parse(output.Text)).ToString();
break;
case "*":
output.Text = (val * Double.Parse(output.Text)).ToString();
break;
default:
break;
}
opper_press = false;
}
private void c_pres(object sender, EventArgs e)
{
output.Clear();
val = 0;
}
private void button22_Click(object sender, EventArgs e)
{
}
}
}
Hejka, Posiadam gotowy kalkulator w c++ w visual studio, muszę dorobić 4 przyciski do standardowego kalkulatora, mają to być przyciski dające 23%, 8% ,5% i jeden dodatkowy przycisk dający przykładowo 50 % z danego wyniku. Gdzie mam edytować kod i co wpisywać żeby to zadziałało. Przyciski mam już dodane bo robię to z GUI.