Witam.
Dzisiaj chciałem z pewną osobą porozmawiać online (poprzez przeglądarkę Firefox).
Tu jest ta poniższa strona:
https://meet.google.com/
Był obraz wideo (widziałem tę osobę i ta osoba także widziała mnie). Niestety brakowało dźwięku (w ogóle nie słyszałem tej osoby i ta osoba także nie słyszała mnie).
Zainstalowany skype działa mi, bo w testach włącza mi się kamera i w testach słychać nagrywany dźwięk. Zatem kamera i mikrofon - teoretycznie działają bez zarzutu.
W Windows 10 Pro wygląda to następująco:
Ustawienia -> Prywatność -> Uprawnienia aplikacji -> Kamera
Zezwalaj aplikacjom na dostęp do swojej kamery [Włączone]
Określ, które aplikacje ze sklepu Microsoft Store mogą uzyskiwać dostęp do Twojej kamery
* Aparat [Włączone]
* Przeglądarka sieci Web aplikacji klasycznej [Wyłączone]
* Skype [Włączone]
Zezwalaj aplikacjom klasycznym na dostęp do Twojej kamery [Włączone]
Ustawienia -> Prywatność -> Uprawnienia aplikacji -> Mikrofon
Zezwalaj aplikacjom na dostęp do swojego mikrofonu [Włączone]
Wybierz aplikacje ze sklepu Microsoft Store, które mogą uzyskiwać dostęp do Twojego mikrofonu
* Aparat [Włączone]
* Przeglądarka sieci Web aplikacji klasycznej [Wyłączone]
* Rejestrator głosu [Włączone]
* Skype [Włączone]
Zezwalaj aplikacjom klasycznym na dostęp do mikrofonu [Wyłączone]
Ustawienia -> Prywatność -> Uprawnienia aplikacji -> Aktywacja głosowa
Zezwalaj aplikacjom na używanie aktywacji głosowej [Włączone]
Zezwalaj aplikacjom na używanie aktywacji głosowej, gdy to urządzenie jest zablokowane [Włączone]
Zaznaczyłem na czerwono jakie opcje są WYŁĄCZONE.
Skoro nie było słychać dźwięku podczas tamtej rozmowy online, to co może być przyczyną?
1. Czy mam tam wszędzie ustawić przy opcji "Przeglądarka sieci Web aplikacji klasycznej" na [Włączone]?
2. Czy mam ustawić przy opcji "Zezwalaj aplikacjom klasycznym na dostęp do mikrofonu" na [Włączone]?
3. Czy przyczyną braku dźwięku podczas rozmowy online jest raczej co innego?
Będę bardzo wdzięczny za skuteczną pomoc.