• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Rozmowa online - jest obraz wideo (działa kamera), brak dźwięku (nic nie słychać)

Object Storage Arubacloud
0 głosów
1,014 wizyt
pytanie zadane 2 listopada 2020 w Sieci komputerowe, internet przez Krzysiek_34 Mądrala (6,050 p.)

Witam.

Dzisiaj chciałem z pewną osobą porozmawiać online (poprzez przeglądarkę Firefox).

Tu jest ta poniższa strona:

https://meet.google.com/

Był obraz wideo (widziałem tę osobę i ta osoba także widziała mnie). Niestety brakowało dźwięku (w ogóle nie słyszałem tej osoby i ta osoba także nie słyszała mnie).

Zainstalowany skype działa mi, bo w testach włącza mi się kamera i w testach słychać nagrywany dźwięk. Zatem kamera i mikrofon - teoretycznie działają bez zarzutu.

W Windows 10 Pro wygląda to następująco:

 

Ustawienia -> Prywatność -> Uprawnienia aplikacji -> Kamera

Zezwalaj aplikacjom na dostęp do swojej kamery [Włączone]

Określ, które aplikacje ze sklepu Microsoft Store mogą uzyskiwać dostęp do Twojej kamery

* Aparat [Włączone]

* Przeglądarka sieci Web aplikacji klasycznej [Wyłączone]

* Skype [Włączone]

Zezwalaj aplikacjom klasycznym na dostęp do Twojej kamery [Włączone]

 

Ustawienia -> Prywatność -> Uprawnienia aplikacji -> Mikrofon

Zezwalaj aplikacjom na dostęp do swojego mikrofonu [Włączone]

Wybierz aplikacje ze sklepu Microsoft Store, które mogą uzyskiwać dostęp do Twojego mikrofonu

* Aparat [Włączone]

* Przeglądarka sieci Web aplikacji klasycznej [Wyłączone]

* Rejestrator głosu [Włączone]

* Skype [Włączone]

Zezwalaj aplikacjom klasycznym na dostęp do mikrofonu [Wyłączone]

 

Ustawienia -> Prywatność -> Uprawnienia aplikacji -> Aktywacja głosowa

Zezwalaj aplikacjom na używanie aktywacji głosowej [Włączone]

Zezwalaj aplikacjom na używanie aktywacji głosowej, gdy to urządzenie jest zablokowane [Włączone]

 

Zaznaczyłem na czerwono jakie opcje są WYŁĄCZONE.

Skoro nie było słychać dźwięku podczas tamtej rozmowy online, to co może być przyczyną?

1. Czy mam tam wszędzie ustawić przy opcji "Przeglądarka sieci Web aplikacji klasycznej" na [Włączone]?

2. Czy mam ustawić przy opcji "Zezwalaj aplikacjom klasycznym na dostęp do mikrofonu" na [Włączone]?

3. Czy przyczyną braku dźwięku podczas rozmowy online jest raczej co innego?

Będę bardzo wdzięczny za skuteczną pomoc.

Zaloguj lub zarejestruj się, aby odpowiedzieć na to pytanie.

Podobne pytania

0 głosów
0 odpowiedzi 255 wizyt
0 głosów
0 odpowiedzi 157 wizyt
pytanie zadane 20 października 2018 w Sieci komputerowe, internet przez bartekDSAXN Użytkownik (560 p.)
0 głosów
1 odpowiedź 5,598 wizyt

92,555 zapytań

141,404 odpowiedzi

319,557 komentarzy

61,940 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto polecana książka warta uwagi.
Pełną listę książek znajdziesz tutaj.

Akademia Sekuraka

Kolejna edycja największej imprezy hakerskiej w Polsce, czyli Mega Sekurak Hacking Party odbędzie się już 20 maja 2024r. Z tej okazji mamy dla Was kod: pasjamshp - jeżeli wpiszecie go w koszyku, to wówczas otrzymacie 40% zniżki na bilet w wersji standard!

Więcej informacji na temat imprezy znajdziecie tutaj. Dziękujemy ekipie Sekuraka za taką fajną zniżkę dla wszystkich Pasjonatów!

Akademia Sekuraka

Niedawno wystartował dodruk tej świetnej, rozchwytywanej książki (około 940 stron). Mamy dla Was kod: pasja (wpiszcie go w koszyku), dzięki któremu otrzymujemy 10% zniżki - dziękujemy zaprzyjaźnionej ekipie Sekuraka za taki bonus dla Pasjonatów! Książka to pierwszy tom z serii o ITsec, który łagodnie wprowadzi w świat bezpieczeństwa IT każdą osobę - warto, polecamy!

...