• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Noia - Bouncy Ball, czyli nowa gra mobilna stworzona w Unity3D

Object Storage Arubacloud
0 głosów
161 wizyt
pytanie zadane 2 listopada 2020 w Nasze projekty przez TyberiaGames Nowicjusz (190 p.)
edycja 2 listopada 2020 przez TyberiaGames

Cześć! smiley

Przedstawiam Wam moją pierwszą mobilną grę, która obecnie dostępna jest na urządzenia z Androidem, a w przyszłości mam nadzieję zostanie również wydana na iOS wink

Noia - Bouncy Ball to mój pierwszy projekt wykonany w Unity3D. Do jego stworzenia podszedłem z bardzo podstawową wiedzą i umiejętnościami, jeśli chodzi o Unity i programowanie w C#. Wszystkiego uczyłem się w trakcie tworzenia gry. Z wyjątkiem dźwięków wszystko zostało wykonane przeze mnie, nie korzystałem z gotowych assetów.

Na pewno od razu mogę się przyznać, że z jakiegoś powodu nie działa pokazywanie tabeli wyników. Przy testowaniu i instalacji gry z pliku APK nie było żadnych problemów, ale jeśli instalujemy grę z poziomu Sklepu Play nie działa przycisk odpowiedzialny za pokazywanie wyników, choć wysyłają się one prawidłowo. Jeszcze nie wiem dlaczego tak się dzieje, ale pracuję nad rozwiązaniem tego problemu.

Link do pobrania (Google Play): https://play.google.com/store/apps/details?id=com.tyberiagames.noia
Gameplay (YouTube): https://www.youtube.com/watch?v=-n2teAXwMZY
Screenshoty:
 Noia Bouncy Ball

Proszę Was o opinie tutaj na forum, ale także będę wdzięczny za oceny bezpośrednio w Sklepie Play.
Na koniec dodatkowo zapraszam do oceny mojej strony internetowej, która podobnie jak gra, powstała bez pomocy innych osób: https://tyberiagames.com/

Pozdrawiam laugh

1 odpowiedź

+1 głos
odpowiedź 4 listopada 2020 przez huncwot Obywatel (1,110 p.)
wybrane 31 grudnia 2020 przez TyberiaGames
 
Najlepsza

Jeśli chodzi o UI gra jest bardzo dobrze wykonana. Od strony graficznej bardzo dobra robota. Jednak jeśli chodzi o samo działanie gry, to nie wiem czemu po przegranej, trzeba odczekać jeszcze kilka sekund po pojawieniu się napisu TAP TO PLAY, żeby zaczął on działać.

Samego gameplayu nie rozumiem. Zwłaszcza przegrywania w momencie kiedy dogoni nas lewa krawędź ekranu. Możliwe, że nie jestem docelowym klientem, bo nie gram raczej w gry mobilne, ale niestety sama rozgrywka mnie nie porwała.

 

Co od strony. Jest trochę pusta. Rozumiem, że w miarę rozwoju studia i strona będzie miała więcej treści, ale aktualnie jest tam moim zdaniem za mało kontentu. Możesz pomyśleć o dodaniu jakiejś filozofii firmy czy czegoś w tym rodzaju.

 

I jeden z tych elementów zdecydowanie nie jest na środku ekranu.

komentarz 31 grudnia 2020 przez TyberiaGames Nowicjusz (190 p.)

Cześć,

Dzięki za odpowiedź. Dopiero teraz ją zobaczyłem.

nie wiem czemu po przegranej, trzeba odczekać jeszcze kilka sekund po pojawieniu się napisu TAP TO PLAY, żeby zaczął on działać.

Dzieje się tak, ponieważ platformy przyspieszają. W momencie przegranej potrzebowałem trochę czasu na to, żeby platformy płynnie zwolniły i by pod miejscem respawnu piłki pojawiła się platforma. Pewnie dałoby się to lepiej zrobić, aby gracz nie musiał czekać. Dzięki za sugestię.

Zwłaszcza przegrywania w momencie kiedy dogoni nas lewa krawędź ekranu.

Naprawdę kiedykolwiek "dogoniła" Cię lewa krawędź ekranu? Pozycja piłki powinna być statyczna, nie powinna się ona przesuwać w osi X na ekranie. Podczas testów nie zauważyłem problemu by piłka została dogoniona przez krawędź ekranu.

Co od strony. Jest trochę pusta.

To prawda. Strona będzie ciągle rozwijana.

I jeden z tych elementów zdecydowanie nie jest na środku ekranu.

Niestety nie widzę. Który?

Podobne pytania

0 głosów
1 odpowiedź 189 wizyt
pytanie zadane 9 stycznia 2018 w Nasze projekty przez Azrael Początkujący (440 p.)
+3 głosów
2 odpowiedzi 304 wizyt
pytanie zadane 7 sierpnia 2017 w Nasze projekty przez BSkoczylas Użytkownik (530 p.)
+2 głosów
0 odpowiedzi 347 wizyt
pytanie zadane 26 września 2017 w Nasze projekty przez Azrael Początkujący (440 p.)

92,568 zapytań

141,420 odpowiedzi

319,622 komentarzy

61,955 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto polecana książka warta uwagi.
Pełną listę książek znajdziesz tutaj.

Akademia Sekuraka

Kolejna edycja największej imprezy hakerskiej w Polsce, czyli Mega Sekurak Hacking Party odbędzie się już 20 maja 2024r. Z tej okazji mamy dla Was kod: pasjamshp - jeżeli wpiszecie go w koszyku, to wówczas otrzymacie 40% zniżki na bilet w wersji standard!

Więcej informacji na temat imprezy znajdziecie tutaj. Dziękujemy ekipie Sekuraka za taką fajną zniżkę dla wszystkich Pasjonatów!

Akademia Sekuraka

Niedawno wystartował dodruk tej świetnej, rozchwytywanej książki (około 940 stron). Mamy dla Was kod: pasja (wpiszcie go w koszyku), dzięki któremu otrzymujemy 10% zniżki - dziękujemy zaprzyjaźnionej ekipie Sekuraka za taki bonus dla Pasjonatów! Książka to pierwszy tom z serii o ITsec, który łagodnie wprowadzi w świat bezpieczeństwa IT każdą osobę - warto, polecamy!

...