• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Algorytm i schemat blokowy

Object Storage Arubacloud
0 głosów
516 wizyt
pytanie zadane 25 października 2020 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez szczypiorek01 Nowicjusz (120 p.)

Cześć. Jestem studentką 1 roku informatyki i mam projekt do wykonania. Niestety nie mam pojęcia jak się za nie zabrać, więc prosiłabym o jakieś rady i pomysły.

Zadanie: Oblicz ile elementów w ciągu liczb jest większych od średniej. Ma to być opis działania algorytmu (tylko właśnie nie mam pomysłu na tren algorytm) i schemat blokowy w MS Visio.

Będę wdzięczna za wszelkie pomysły i podpowiedzi.

komentarz 25 października 2020 przez urbix01 Gaduła (3,290 p.)
czy masz jakies ograniczenia? np nie możesz korzystać z tablic, pętli itp
komentarz 25 października 2020 przez szczypiorek01 Nowicjusz (120 p.)
Nie mam. Właściwie to nie wiem nic co mam zrobić oprócz tego co napisałam:)
komentarz 25 października 2020 przez szczypiorek01 Nowicjusz (120 p.)

Właśnie zrobiłam sama schemat blokowy, oczywiście jeszcze bez odpowiednich kształtów bloczków i wszystko jest dość rozpisane, ale powie ktoś czy tak może byc?

komentarz 26 października 2020 przez urbix01 Gaduła (3,290 p.)
możesz też korzystać z programów, które robią graficzne schematy blokowe, może będzie łatwiej, a już na pewno zaplusujesz czym takim
komentarz 26 października 2020 przez szczypiorek01 Nowicjusz (120 p.)
Tak zrobię to w Visio ale chciałam jakiś projekt chociaż zrobić

1 odpowiedź

0 głosów
odpowiedź 25 października 2020 przez Wiciorny Ekspert (269,710 p.)
1. Przedstaw jakie masz dane wejściowe
2. Sporządź listę warunków jakie musza być spełnione żeby  "warunek ciągłości liczb był większy od średniej"

3. Opracuj co się dzieje w sytuacji kiedy warunek nie jest spełniony, a co się dzieje kiedy jest spełniony.