```
public enum Average
{
average , min, max
};
```
W ClassA stworzyłem pole i generator liczb losowych
```
class ClassA
{
public int Field { get; set; }
public ClassA()
{
Random rng = new Random();
Field = rng.Next(1, 100);
Console.WriteLine();
}
}
```
W konstruktorze stworzyłem listę 100 pozycji klasy A i obliczyłem średnią z tych list, ale gdy chcę dodać te dane do listy, to średnia wyświetla tylko do 0 a korzystając z tych pol chciałem znaleźć najniższą i najwyższą średnią z listy, a następnie przypisz ją do klucza w dictionary
```
public ClassB()
{
for (int i = 0; i < 100; i++)
{
lista.Add(new ClassA());
Console.WriteLine(lista[i].Field);
}
int total = 0;
int average = 0;
for (int index = 0; index < lista.Count; index++)
{
total = total + Field;
average = total / lista.Count;
}
for (int k = 0; k < 100; k++)
{
averages.Add(average);
}
}
public int _Field2
{
get
{
return Field2;
}
set
{
_ = averages.Min();
}
}
public int _Field3
{
get
{
return Field3;
}
set
{
_ = averages.Max();
}
}
```
Jednak kiedy spróbuję uruchomić kod, pokaże tylko 0 i powinien wyświetlić średnią wartość przypisaną z pól, które przyjmują wartość list.min list.max
```
public Dictionary<Average, ClassB> dicc = new Dictionary<Average, ClassB>();
dicc.Add(Average.min, new ClassB(Field2));
dicc.Add(Average.max, new ClassB(Field3));
foreach(KeyValuePair<Average , ClassB> item in dicc)
{
Console.WriteLine(item.Key + " " + item.Value);
}
Witam mam problem napisałem kod który generuje losowe liczby i przypisuje je do listy jednak kiedy chce policzyć średnia i wywołać najmniejsza i najwieksza średnia wypisuje Sie tylko 0