• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Konto bankowe studenckie dla pierwszoroczniaka

VPS Starter Arubacloud
0 głosów
261 wizyt
pytanie zadane 20 października 2020 w Offtop przez kamgzd Początkujący (250 p.)
Mam nadzieje, ze pisze w odpowiednim dziale. Mianowicie studiuję od tego roku i chcialabym sobie otworzyć konto tak aby rodzice mogli mi przelewać pieniądze na studia. Gdzie mozna otworzyć dobre konto dla pierwszoroczniaka?

3 odpowiedzi

+2 głosów
odpowiedź 20 października 2020 przez Mavannkas Bywalec (2,290 p.)
Polecam Mbank :D wszystko masz za free tam, większość zrobisz online itd. https://www.mbank.pl/indywidualny/m/ekonto-dla-mlodych/ Mogę ci dać mój kod polecający
komentarz 20 października 2020 przez Ehlert Ekspert (212,630 p.)

MBank yes

komentarz 20 października 2020 przez Pszemeek Początkujący (370 p.)

również polecam, myślę, że jedna z lepszych jeśli chodzi o apke bankową

komentarz 21 października 2020 przez Ehlert Ekspert (212,630 p.)
Pojawia się pytanie. Który bank ma lepsze spojrzenie na bezpieczeństwo. Ten który miał incydenty, czy ten który nigdy ich nie miał?
komentarz 21 października 2020 przez Mavannkas Bywalec (2,290 p.)
Jeśli chodzi o np PKO to sam mam u nich konto. I subiektywnie ma gorsze zabezpieczenia... Ich gadanie przypisywanie apki do danego numeru tel nic nie znaczy... Zmieniałem numer zmienialem telefon nawet po usunięciu z ich bazy starych numerów wszystko działao... Wystarczy przesłać aplikacje na inny telefon i masz dostęp do konta hah
+1 głos
odpowiedź 20 października 2020 przez mibdbz Gaduła (4,300 p.)
Cześć. Ja polecam nest Bank. Wszystko free bez warunków. Dodatkowo niezła lokata na start jeśli chcesz.
0 głosów
odpowiedź 20 października 2020 przez Pooki Obywatel (1,500 p.)

Pisałem już o tym pod innym postem na ten temat dlatego pozwolę sobie skopiować.