• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Jakie Hostingi dla mojego projektu ?

VMware Cloud PRO - przenieś swoją infrastrukturę IT do chmury
0 głosów
253 wizyt
pytanie zadane 12 października 2020 w Java przez PirchHD Obywatel (1,730 p.)
Cześć tak w temacie szukam hostingow dla trzech aplikacji - frontedu(react/js), backendu(java) i baz danych(sql/mysql). No i czy na przykład mógłbym wykorzystać AWS lub Azure no bo z mojej uczelni mamy do wykorzystania 100$ własnie tam. Zawsze mogę wykorzystać jeszcze Github for student gdzie dostaje kolejne 100 $ na AWSie i Azure. No albo znacie jakieś darmowe domeny ? No chyba że użyć Docker by postawić tam 3 apki na jednym serwie.

Chciałbym usłyszeć jakieś porady na ten temat a w tym temacie jestem trochę do tyłu i nie znam się. Dzięki i pozdrawiam.
komentarz 12 października 2020 przez JakSky Stary wyjadacz (14,770 p.)
Zależy Ci na darmowym? Jak to "prawdziwy" projekt to możesz użyć kogoś z Cloud Union Jelastic. Sam korzystam i ceny mają najniższe ze wszystkich hostingów/chmur
komentarz 12 października 2020 przez PirchHD Obywatel (1,730 p.)
Noo fajnie żeby było darmowy. A jak już płatny to mało no bo będąc szcserym to projekt na studia w bardzo dobrej jakości (nie jakieś kółko i krzyżyk). Tylko funkcjonalna aplikacja więc fajnie żeby był to dobry hosting

2 odpowiedzi

+1 głos
odpowiedź 12 października 2020 przez Paweł Nąckiewicz Nałogowiec (48,990 p.)
Ja używam Netfliy do frontendu - za darmo, oraz heroku do javy + bazy danych - też za darmo. Jedyny minus backendu, że nie zawsze jest uruchomiony - czasami trzeba czekać przy pierwszym wywołaniu API kilkanaście sakund na odpowiedź - rozwiązaniem jest wyższa wersja hostingu w heroku (za ok 7 dolarów/miesiąc)
komentarz 12 października 2020 przez JakSky Stary wyjadacz (14,770 p.)
To niestety duża wada Heroku. A płatne plany są kosmicznie drogie.
0 głosów