Trudno powiedzieć, ale raczej dodałbym do umowy maksymalną liczbę godzin w miesiącu. Średnio na pełnym etacie masz 160 godzin/miesiąc. Jako serwis wyceniasz się na stały support za stawkę powiedzmy 6000 zł brutto, ale jesteś w stanie poświęcić nie więcej niż 20 godzin w miesiącu na wsparcie. W umowie powinno być:
Ustala się wynagrodzenie w wysokości 750 zł brutto, ale nie więcej niż 20 godzin w skali miesiąca.
Czyli w zasadzie jest to umowa na 1/8 etatu. Raczej bym się nie godził na coś takiego, że jesteś na telefon. Duża awaria może być usuwana przez tydzień. W tym czasie nie jesteś w stanie nic zaplanować, a czasem będziesz musiał odwoływać swoje plany. A Ty i tak za to weźmiesz np. 1000 zł. Zabezpiecz się, jak tylko się da. I nie wierz na słowo.
No ale jeśli Ty zakładasz swój serwis, to pewnie masz JDG. Dzięki temu możesz wystawiać im faktury za każdym miesiąc, uwzględniając ile przepracowałeś. Ale skoro chcą Cię wynagradzać na stałym poziomie, to ciekaw jestem, jak jest sformułowana umowa.