• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

question-closed Technikum mechatroniczne a bycie programista

Object Storage Arubacloud
0 głosów
533 wizyt
pytanie zadane 5 października 2020 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez niezalogowany
zamknięte 5 października 2020
Witam, czy jeśli chciałbym zostać programistą powinienem uczęszczać do technikum do tego przystosowanym bądź iść na studia? Czy fakt ze jestem aktualnie w technikum mechatronicznym nie przeszkodzi mi w zostaniu programistą? Prywatnie w domu uczę się programowania i czuje że mam do tego potencjał jednak obawiam się czy nie zmienić szkoły.
komentarz zamknięcia: Prosze o zamkniecie pytania.

2 odpowiedzi

+1 głos
odpowiedź 5 października 2020 przez Whiskey_Taster Pasjonat (15,610 p.)
Odwieczne pytanie i odwieczny problem :)
A cóż Ci to przeszkadza w staniu się programistą? Tak naprawdę tylko Twoje chęci Cię ograniczają. Oczywiście jednym jedne rzeczy przychodzą łatwiej, innym mniej, ale na pewno masz taką szansę, więc wystarczy, że zechcesz.

Osobiście uważam, że zmiana szkoły w niczym nie pomoże specjalnie, technika informatyczne są dosyć kiepskie, a przynajmniej takie miałem odczucie, gdy swoje ukończyłem. Studia to już kwestia indywidualna - na pewno pomogą, w niektórych firmach mogą być wymagane, ale nie oszukujmy się - to umiejętności dają pracę ludziom.
komentarz 5 października 2020 przez niezalogowany
Rozmyślałem właśnie nad studiami informatycznymi, jednak do tego lepiej żebym przeniósł się do liceum. Czy myślisz ze miałoby to sens czy może jednak zostać tutaj gdzie jestem?
komentarz 5 października 2020 przez Whiskey_Taster Pasjonat (15,610 p.)