• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Studia informatyczne na front-end?

Object Storage Arubacloud
0 głosów
950 wizyt
pytanie zadane 8 września 2020 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez AdamKe Nowicjusz (200 p.)

Witam,

widziałem że ten temat pojawiał się nie raz ale nie znalazłem odpowiedzi.

Więc czy znacie jakieś dobre uczelnie na śląśku w kierunku informatyk ALE ukierunkowane w stronę front-enndu / full-stacka?

Aktualnie jestem w 4 klasie technikum, na maturkę będę brał rozszerzoną informtykę; nie ukrywam w szkole nauka zatrzymała się na zwracaniu wyniku z funkcji w c++, a ja sam zająłem się rozwojem w front-endzie a od niedawna pracuję w firmię i robię strony na WordPress//PrestaShop i nici umiem z ALOGRYTMIKI ale podciągnę to do matury indecision.
Trochę odbieglem od tematu sorry.

komentarz 8 września 2020 przez J0ker Pasjonat (15,400 p.)
Każde studia są multi-dyscyplinarne w ramach ustalonej dziedziny. Na studiach informatycznych będzie frontend, ale będą też bazy danych, jakiś C++ lub Java, jakieś przedmioty matematyczne a nawet fizyczne, i wiele innych rzeczy niebędących frontendem. Masz 19 lat i może się okazać że będziesz robił w życiu coś zupełnie innego niż Ci się teraz wydaje. Życzę szczęścia i pasji. Pozdrawiam Cię.
komentarz 8 września 2020 przez AdamKe Nowicjusz (200 p.)
Właśnie mi chodziło o to czy nie ma jakiejś szkoły na śląsku która jest bardziej ukierunkowana w stronę fron-endu. Zdaję sobie sprawę że duża część studiów uczy wszystkiego po trochu ale ja bym chciał konkertnie w kierunku stron internetowych; już pal licho front-end może być i back-end ale żeby w głównej mierze były to rzeczy związane z tymi tematami niż jakieś algorytmy czy liczba armstronga w 4 językach programowania (dzięki technikum umiem takie zapchaj dziury w c++ i delphi) .
komentarz 9 września 2020 przez J0ker Pasjonat (15,400 p.)