• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Komputer padł

VPS Starter Arubacloud
0 głosów
179 wizyt
pytanie zadane 6 września 2020 w Sprzęt komputerowy przez Zaqu93 Gaduła (4,850 p.)
Witam ostatnio wykonywałem format i w trakcie komputer padł pokazał się czarny ekran. Wyłączyłem go i włączyłem ponownie monitor nie łapie sygnału płyta główna i zasilacz działają kręcą się wentylatory na procesorze grafice i zasilaczu. Procesor działa ponieważ daje na płyte sygnał powtarzający się z głośnika systemowego. Pojerzewam błąd karty graficznej jednak może to być również płyta, czy jeżeli płyta wysyła sygnał o błedzie to hest sprawna? Niestety nue bardzo mam możliwość przełożyć karte do innej płyty jutro coś spróbuje wykombinować. Moja specyfikacja:

Gtx 750

Amd fx 6300

Zasilacz 600w

Gigabite 78lmt-s2

Hdd 1tb

4gb drr3

Podejrzewam płyte lecz jestem zielony jerzeli chodzi o sprzęt proszę o pomoc.
komentarz 6 września 2020 przez ScriptyChris Mędrzec (190,190 p.)

Spróbuj podpiąć monitor pod wyjście D-Sub na płycie (Twoja płyta powinna takie mieć) - czy wtedy na ekranie cokolwiek się wyświetla?

komentarz 6 września 2020 przez PreZmyK Pasjonat (21,470 p.)
edycja 6 września 2020 przez PreZmyK
FX-y nie mają zintegrowanej grafy.

[Edit: ... ale jest na mostku ^^]
komentarz 7 września 2020 przez Zaqu93 Gaduła (4,850 p.)

Po podłączeniu do płyty jest sygnał ale jwst tylko czarny ekran. Mój processor nie ma zintegrowanej grafiki.

komentarz 7 września 2020 przez PreZmyK Pasjonat (21,470 p.)
Ale wg producenta jest Radeon 3000 zintegrowany na mostku. Wyciągnij kartę grafiki, inaczej będzie wysyłał sygnał do karty na śledziu.
komentarz 7 września 2020 przez Zaqu93 Gaduła (4,850 p.)
Karta wypięta ten sam sygnał
komentarz 7 września 2020 przez ScriptyChris Mędrzec (190,190 p.)