Nie da się. Co potwierdza kompilator.
Ale jak chcesz mieć funkcję w różnych klasach zamiast zdarzenia(Event) użyj polecenia (Command).
1) Tworzysz sobie takie polecenie jak np Add:
public class Add : ICommand
{
public event EventHandler CanExecuteChanged;
public bool CanExecute(object parameter)
{
return true;
}
public void Execute(object parameter)
{
MessageBox.Show("Add something up");
}
}
2) Następnie tworzysz klasę która będzie przechowywać te polecenia np Addition:
public class Addition
{
public ICommand Add
{
get
{
return new Add();
}
}
}
3) Zostało jeszcze osadzenie klasy w kontekscie:
...
<Button Content="Add" Command="{Binding Add}" >
<Button.DataContext>
<local:Addition/>
</Button.DataContext>
</Button>
...
Epilog) Możesz w różnych przyciskach osadzać różne klasy. Albo stworzyć jedną klasę która będzie przechowywać wszystkie polecenia. Wtedy należało by stworzyć klasę w kontekscie wyższego elementu. Jak chcesz się czegoś więcej dowiedzieć na ten temat poczytaj o wzorcu MVVM.