• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Programowanie, sterowanie brzęczkiem, buzzerem

Cloud VPS
0 głosów
564 wizyt
pytanie zadane 31 sierpnia 2020 w Mikrokontrolery przez nielot Obywatel (1,270 p.)

Witam, słyszałem historię że ktoś zaprogramował brzęczek komputera w taki sposób aby odgrywał melodię.

Jak sterować naszym brzęczkiem, jak wywołać jego uruchomienie, w jakim programie i jakim języku. Posiadam zainstalowany Windows 10.

Dziękuje za poświęcony czas na taką pierdółkę i Pozdrawiam wink

Jeżeli dałem w złym temacie przepraszam ale jestem totalnie zielony.

komentarz 31 sierpnia 2020 przez tkz Nałogowiec (42,040 p.)
komentarz 31 sierpnia 2020 przez Oscar Nałogowiec (29,360 p.)
Zadałeś pytanie w dziale Arduino - czy chcesz ten brzęczyk na PC czy pod arduino? Jeśli na PC to są tam dwa źródła dzwięku - stary PC-Speaker i karta dzwiękowa. W zamierzchłych czasach PC-ty zwykle nie miały kart dzwiękowych i stare gierki pod DOS-a wyciskały co się dało z PC-Speakera. Nie jestem pewny jak to jest połączone we współczesnych PC-tach, czy wyjście PC-Speakera jest podłączone z wyjściem karty dźwiekowej czy nie. Jeśli nie to na głośnikach podłączonych do karty (te małe złącza Jack) nie będzie słychać dźwięków generowanych przez PC-Speaker - to będzie brzęczało we wnętrzu kompa.

Zaloguj lub zarejestruj się, aby odpowiedzieć na to pytanie.

Podobne pytania

0 głosów
2 odpowiedzi 2,237 wizyt
pytanie zadane 3 lutego 2020 w Mikrokontrolery przez Marak123 Stary wyjadacz (11,190 p.)
0 głosów
1 odpowiedź 470 wizyt
pytanie zadane 6 maja 2017 w Mikrokontrolery przez Mikołaj Kawczynski Dyskutant (9,160 p.)
0 głosów
2 odpowiedzi 453 wizyt

93,488 zapytań

142,422 odpowiedzi

322,773 komentarzy

62,908 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡