• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Cyberbezpieczeństwo PWr, jaki język programowania

Object Storage Arubacloud
+1 głos
2,673 wizyt
pytanie zadane 31 sierpnia 2020 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez MOON0016 Obywatel (1,470 p.)
Witam,

Jestem studentem (właściwie to będę od października) cyberbezpieczeństwa na politechnice wrocławskiej. Studiów nie traktuje jako coś do odbębnienia i dlatego chce jak najlepiej je przepracować zaczynając jak najwcześniej. Akurat został cały miesiąc, a moja sytuacja już jest ustabilizowana przez co mam dużo wolnego czasu w tym miesiącu. Stąd moje pytanie, może są na tym forum jacyś studenci tego kierunku? Jakie języki programowania są używane podczas tych studiów? Co najbardziej się przydaje i czego jest dużo podczas tych studiów?

Dodam że matematyka czy fizyka nie jest dla mnie problemem. Pytam bardziej o kwestię informatyczne/ważne w kontekście przyszłej pracy.

3 odpowiedzi

+1 głos
odpowiedź 31 sierpnia 2020 przez b0arsecpl Początkujący (440 p.)
Nie jestem studentem, ale każdy CyberSec bierze się za Pythona oraz potem musi liznąć każdego języka.
Proste zapytania do baz danych, JS, Java, C, C++, C# będą temu towarzyszyć.

Ogólnie Python na początek jest fajnym językiem bo da się go wykorzystać dalej, a potencjał tego języka jest przeogromny i nie mówię tutaj tylko jako CyberSec, możesz wykorzystać jego potencjał do AI.
komentarz 31 sierpnia 2020 przez MOON0016 Obywatel (1,470 p.)
Dzięki wielkie za odpowiedź,

W takim razie ten miesiąc poświęcę na zaznajomienie się z Pythonem. Jak rok akademicki się zacznie do dopiero poczuje jak wyglądają studia (mam nadzieję że pozwolą się mi rozwijać, a nie będą ograniczać) i czego się tam używa. Choć obawiam się że to czego używa się na studiach może nie pokrywać się z tym czego będę używał w przyszłej pracy