Dobry wieczór forumowicze,
otóż napotkałem się z pewnym błędem, który nie jest do końca miły. Chodzi o to, że nie mogę przekazać tablicy przez funkcję w klasie, co blokuje dalszy rozmiar mojego kodziku małego programiku. Wiedziałby ktoś może, jak ten spór pomiędzy mną a programem - rozwiązać, bądź od jakiej strony go zajść?
void Lotto::draw() {
for (int i = 0; i < 6; i++) {
drawNumbers[i] = rand() % 49 + 1;
}
// po poniższej linijce pisze, że argument typu "int" jest niezgodny z parametrem typu "int *" :/
Lotto::check(drawNumbers[i], 2);
}
bool Lotto::check(int board[6], int mode) {
switch (mode) {
case 1:
for (int i = 0; i < 6; i++) {
if (board[0] == drawNumbers[i]) return false;
else if (board[1] == drawNumbers[i]) return false;
else if (board[2] == drawNumbers[i]) return false;
else if (board[3] == drawNumbers[i]) return false;
else if (board[4] == drawNumbers[i]) return false;
else if (board[5] == drawNumbers[i]) return false;
else return true;
}
...