Cześć. Nie mogę ruszyć obiektem w SFML. Próbowałem wstawić if'y z innych pierwszej pętli, ale to nic nie dało. Sprawdziłem tez czy nie ma takich małych błędów i też nic nie znalazłem? Jakieś pomysły dlaczego tak się dzieje?
#include <SFML/Graphics.hpp>
#include <iostream>
int main()
{
int screenWidth = 720;
int screenHeight = 480;
sf::RenderWindow window(sf::VideoMode(screenWidth, screenHeight), "SFML works!");
sf::CircleShape shape(100.f);
shape.setFillColor(sf::Color::Green);
while (window.isOpen())
{
sf::Event event;
while (window.pollEvent(event))
{
switch (event.type)
{
case sf::Event::Closed:
window.close();
break;
case sf::Event::Resized:
std::cout << "New window width: " << event.size.width << " New window height: " << event.size.height << std::endl;
break;
case sf::Event::TextEntered:
std::cout << event.text.unicode << std::endl;
}
if (sf::Keyboard::isKeyPressed(sf::Keyboard::Key::A));
{
shape.move(-1.0f, 0.0f);
}
if (sf::Keyboard::isKeyPressed(sf::Keyboard::Key::D));
{
shape.move(1.0f, 0.0f);
}
if (sf::Keyboard::isKeyPressed(sf::Keyboard::Key::W));
{
shape.move(0.0f, 1.0f);
}
if (sf::Keyboard::isKeyPressed(sf::Keyboard::Key::S));
{
shape.move(0.0f, -1.0f);
}
}
window.clear();
window.draw(shape);
window.display();
}
return 0;
}