• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Jak naprawić baterię w laptopie?

VPS Starter Arubacloud
0 głosów
304 wizyt
pytanie zadane 18 sierpnia 2020 w Sprzęt komputerowy przez xdmik23 Gaduła (3,000 p.)
Witam,

bateria  w moim laptopie odmówiła posłuszeństwa. Już od kilku miesięcy ładowała się do max.71%. Ostatnio o dziwo ładowała się do 91%. Dzisiaj bateria miała 44%(stan ładowanie),a po odłączeniu zasilacza laptop się wyłączał.

Nie znam się,ale wydaje mi się,że bateria nie jest fizycznie uszkodzona, ponieważ jeszcze ostatnio laptop co najmniej 3h pracował na baterii. Sprawdziłem sterowniki w menedżerze urządzeń i są aktualne.

Z góry dziękuję za pomoc!

3 odpowiedzi

0 głosów
odpowiedź 18 sierpnia 2020 przez Official gildin Bywalec (2,820 p.)
Kupić nową ;)
0 głosów
odpowiedź 19 sierpnia 2020 przez xdmik23 Gaduła (3,000 p.)
dlaczego? Pisałem przecież, że bateria jeszcze kilka dni temu trzyamała kilka godzin.
0 głosów
odpowiedź 19 sierpnia 2020 przez jankustosz1 Nałogowiec (35,880 p.)
Ile czasu już masz tę baterię? Pobierz jakiś program do sprawdzenia jej pojemności.

Skoro windows pokazuje, że bateria się ładuje mając 70%, to znaczy, że elektronika baterii z jakiegoś powodu odcina ładowanie. Powinieneś ją oddać na gwarancję, też tak miałem.
komentarz 19 sierpnia 2020 przez xdmik23 Gaduła (3,000 p.)
Bateria ma 6 lat. Jest to oryginalna bateria DELL (laptop Dell Latitude E6540)
komentarz 19 sierpnia 2020 przez jankustosz1 Nałogowiec (35,880 p.)
To nie wiem czy coś na to poradzisz, po takim czasie mogła się zużyć i tak dobrze, że 3h trzymała. Możesz ją otworzyć i powyjmować sprawne ogniwa, wymiana złego chyba nie ma sensu, bo elektronika zapamiętuje pojemność i też nie wiadomo czy to elektronika nie jest uszkodzona.
komentarz 19 sierpnia 2020 przez xdmik23 Gaduła (3,000 p.)