• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Aplikacja mobilna (sieciowa), Unity

0 głosów
148 wizyt
pytanie zadane 18 sierpnia 2020 w OpenGL, Unity przez Sic Dyskutant (8,510 p.)

Chciałbym stworzyć sieciową aplikację mobilną przypominającą system gier typu „Tetris Battle” Photo

Chcę stworzyć losowy wybór przeciwnika (możliwość losowania gracza w jakiś sposób). Umieszczenie obu graczy na jednym ekranie, jak w „Hearthstone” Photo.

Dodatkowo zależy mi na utworzeniu tabeli liderów (wyników).

1. Moje pierwsze pytanie dotyczy jakich połączeń sieciowych mogę używać po nowej aktualizacji (2020.1.2.f1), w któryj nie mia już Multiplayer HLAPI?
2. Jak mogę stworzyć losowy wybór graczy (lub stworzyć serwer połączony z Unity)?
3. Czy mogę stworzyć system gry podobny do tego z „Hearthstone” (mam na myśli umieszczenie obu graczy na jednym ekranie, tak aby wykonywali swobodnie ruchy)?
4. Jak tworzyć tabelę liderów (wyników) w Unity?

Zaloguj lub zarejestruj się, aby odpowiedzieć na to pytanie.

Podobne pytania

–6 głosów
0 odpowiedzi 510 wizyt
pytanie zadane 21 kwietnia 2020 w JavaScript przez bbbbbbbb Użytkownik (950 p.)
0 głosów
1 odpowiedź 612 wizyt
0 głosów
3 odpowiedzi 696 wizyt

93,599 zapytań

142,524 odpowiedzi

322,993 komentarzy

63,083 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto polecana książka warta uwagi.
Pełną listę książek znajdziesz tutaj

Kursy INF.02 i INF.03
...