• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Zepsute gniazdo micro usb w tablecie graficznym. Gdzie, bądź jak naprawić?

VPS Starter Arubacloud
0 głosów
1,198 wizyt
pytanie zadane 17 sierpnia 2020 w Sprzęt komputerowy przez CicheCiastko Nowicjusz (150 p.)
Kiedy próbowałam przenieść swój tablet graficzny (Huion 1060 plus) zahaczyłam kablem o krzesło i zniszczyłam gniazdo usb. Gniazdo wygląda jak zwykłe micro-b. Chciałabym najpierw spróbować naprawić urządzenie zamiast kupować nowe. Niestety nie mogę znaleźć nikogo kto potrafiłby go zreperować. Sama jestem laikiem i nie mam pojęcia jak go naprawić. Czy ktoś miał podobne doświadczenia i jak sobie poradził z problemem?
komentarz 17 sierpnia 2020 przez DragonCoder Nałogowiec (36,500 p.)
Otwierales go? W seodku wyrwalo sie gniazko? Luty puscily, czy moze nawet kawalek sciezki sie rozwalil
komentarz 17 sierpnia 2020 przez CicheCiastko Nowicjusz (150 p.)

Przed chwilą otwarłam. Zdaje się że lutowanie puściło, a samo gniazdo jest przekręcone.

1
komentarz 17 sierpnia 2020 przez techno16 Gaduła (4,780 p.)

jeżeli nie umiesz lutować to nawet nie próbuj wink 

Bardzo łatwo możesz zepsuć coś innego. Ja bym spróbował oddać do serwisu który już się bawił takimi rzeczami i wie co zrobić. 

komentarz 17 sierpnia 2020 przez tkz Nałogowiec (42,000 p.)

@CicheCiastko, Taki protip. Jeżeli idziesz do serwisu telefonów(tak jak wspomniano w odpowiedziach) idź z samym pcb, nie wspominaj, że to tablet graficzny. 

komentarz 17 sierpnia 2020 przez ScriptyChris Mędrzec (190,190 p.)

Jeżeli idziesz do serwisu telefonów (...) idź z samym pcb, nie wspominaj, że to tablet graficzny

Z ciekawości - dlaczego? Nie będą w stanie rozpoznać, że to płyta od tabletu?

komentarz 17 sierpnia 2020 przez tkz Nałogowiec (42,000 p.)