Witam.
W piątek byłem w salonie Orange w celu wymiany karty SIM (ze starego telefonu) na kartę nanoSIM (Nokia Lumia 1520). Wymienili mi kartę i po wyjściu z salonu dostałem smsa z numeru 80511: "Nowa karta SIM jest już aktywna". Zaraz po tym próbował do mnie sie dodzwonić ojciec, ale poczta sie u niego włączała. Tak sie składa, że ja mogłem zadzwonić do niego, ale on już do mnie nie mógł (poczta sie u niego włączała). Aktywacja nowej karty trwa teoretycznie do 24h.
Wczoraj wieczorem napisałem smsa pod numer 80511:
510xxxxxx 99154321
510xxxxxx - mój nr telefonu
99154321 - kod PUK
Po kilku minutach dostałem smsa: "Nie można wysłać wiadomości Ponów próbę"
Tutaj zaczerpnąłem wskazówki:
https://nasz.orange.pl/t5/Na-kart%C4%99/Samodzielna-wymiana-karty-SIM-przy-u%C5%BCyciu-startera-prepaid/td-p/31747
Dzisiaj zrobiłem taki test. Ojciec pierwszy do mnie zadzwonił, ale dalej poczta sie u niego włączała. Ja mogłem zadzwonić do niego, ale on już do mnie nie mógł.
Jutro planuję ponownie odwiedzić ten salon Orange i niech mi tego smartfona/nową kartę nanoSIM doprowadzą do porządku.
Czy wiecie co jest przyczyną, że nikt sie nie może do mnie dodzwonić?