• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Studia czy Bootcamp ?

Object Storage Arubacloud
–3 głosów
813 wizyt
pytanie zadane 12 sierpnia 2020 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez K3vvn Nowicjusz (120 p.)

Hello World

Witam wszystkich serdecznie ! Jestem nowy w świecie IT i mam bardzo ważne dla mnie pytanie.

 

Jakie są wymagania dotyczące pracy w tej branży pod względem wykształcenia?
Czy pracodawcy wolą absolwentów informatyki czy osoby po drogich bootcampach?

 

Podczas kwarantanny zrobiłem wiele kursów z języka Python, javascript, html, css, co sprawiło mi wiele frajdy :] i obecnie wizja zawodowego pisania kodu jest moim marzeniem.

Obecnie jestem na ostatnim roku Oceanotechniki na Politechnice Gdańskiej, więc jest już za późno na zmianę kierunku, ale myślałem o studiach niestacjonarnych na uniwersytecie lub wzięciu udziału w  bootcampie.

Czy macie jakieś wskazówki lub przemyślenia dotyczące mojej sytuacji?

4
komentarz 12 sierpnia 2020 przez JakSky Stary wyjadacz (14,770 p.)
Temat był wałkowany miliard razy na tym forum. Warto poczytać wcześniejsze wpisy.
komentarz 12 sierpnia 2020 przez Wiciorny Ekspert (269,770 p.)
studia sa mało istotne, a po bootcampach raczej :D mniejsze szanse ze cie przyjmą.
Wiec generalnie projekty :) ... i CV się liczy
komentarz 12 sierpnia 2020 przez techno16 Gaduła (4,780 p.)

Czy pracodawcy wolą absolwentów informatyki czy osoby po drogich bootcampach?

Ok, reszty nie czytam. To pytanie było zadawane wiele razy. 

komentarz 12 sierpnia 2020 przez Wiciorny Ekspert (269,770 p.)
wałkowane jak ciasto na pierogi :D

2 odpowiedzi

+1 głos
odpowiedź 12 sierpnia 2020 przez niezalogowany