• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Składanie komputera

Object Storage Arubacloud
0 głosów
425 wizyt
pytanie zadane 9 sierpnia 2020 w Sprzęt komputerowy przez Krystian Zywer Nowicjusz (120 p.)

Witam, chciałbym poruszyć temat składanie komputera. Jestem nowy w tej dziedzinie dosyć, a chce się trochę dowiedzieć. Mianowicie, czy karta graficzna którą chcę kupić będzie śmigać na moim ''laptopie''? Tak, laptopie. Postanowiłem zainwestować w laptopa, ponieważ był w dobrej cenie, a tutaj podaje wszystkie informacje podstawowe an temat sprzętu jak i karty graficznej, jaką chciałbym wymienić w laptopie. Pytanie nawiązujące do tematu, czy da się to zmienić, jeśli tak, to czy ta karta będzie ok co do tego laptopa? Z góry dziękuję za odpowiedzi, może pytanie banalne, ale się uczę, a wole dostać informacje od osób znających się na tym. :) 

Informacje o laptopie (Podstawowe) 

- AMD Ryzen 5 3500U with Radeon Vega Mobile Gfx   (2.10 Ghz) 

- Pamięć ram - 8 gb.

- Windows 10 

- Karta graficzna (Teraźniejsza), Radeon Vega Graphics (AMD) 

Karta graficzna, którą chce kupić. 

- Karta graficzna MSI GeForce GTX 1050 Ti 4GT OC

Rodzaj pamięci

 GDDR 5

Ilość pamięci RAM [MB]

 4096

Szyna danych [bit]

 128

Typ złącza

 PCI Express x16

Chłodzenie

 Aktywne

 

Z góry dziękuję jeszcze raz za odpowiedzi, miłego. :D 

3 odpowiedzi

0 głosów
odpowiedź 9 sierpnia 2020 przez Tpk Nałogowiec (40,100 p.)
edycja 9 sierpnia 2020 przez Tpk