Witam, obecnie tworzę od jakiegoś czasu grę w konsoli (niestety) i muszę stworzyć pewien etap.
Po prostu przejdę do tematu. Muszę stworzyć coś w rodzaju zamkniętej przestrzeni, która tak ma wyglądać:
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
Oczywiście to jest zapętlone. Mój obecny kod wygląda tak:
#include <iostream>
#include <iomanip>
using namespace std;
char spaces=' ';
char linie='|';
void gra()
{
while (true) //to się jeszcze zmieni
{
cout<<linie;
spaces+=10; //nie jestem pewien co do tego
cout<<spaces;
cout<<linie<<endl;
}
}
int main()
{
gra();
return 0;
}
Problem w tym, że zamiast oczekiwanego wyniku dostaję zapętlony alfabet, dziwne znaki itd.
||
||
|&|
|0|
|:|
|D|
|N|
|X|
|b|
|l|
|v|
|Ç|
|Ő|
|ö|
|×|
|Ę|
|▓|
|╝|
|Ă|
|đ|
|┌|
|ń|
|ţ|
|°|
||
||
||
Gdzie leży błąd? Co zrobiłem źle?