• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Aplikacja wyświetlająca plik pdf + zrobienie zdjęcia Android

Aruba Cloud - Virtual Private Server VPS
0 głosów
155 wizyt
pytanie zadane 7 sierpnia 2020 w Android, Swift, Symbian przez Bewu Nowicjusz (120 p.)
edycja 7 sierpnia 2020 przez Bewu
Witam, jestem studentem informatyki w Poznaniu. Uczyłem się dopiero małych podstaw w C#. Chciałbym stworzyć bardzo prostą aplikację na Androida.

Aplikacja miałaby wyświetlić plik pdf, który będzie regulaminem. Po potwierdzeniu go, aplikacja robi nam zdjęcie z przedniej kamerki i wysyła je na komputer.

Nie mam dużego doświadczenia, czy ktoś może mnie pokierować za co mniej więcej i jak za to się zabrać? Proszę o sugestie co i jak zrobić żeby było proste i pełniło swoją funkcję. Aplikacja będzie służyć znajomemu w Escaperoomie, zdjęcie później będzie umieszczane w jakiś tam grafikach.

Jeśli łatwiej będzie w aplikacji dać zdjęcie np. z napisanym już tekstem niż pdfem to jestem jak najbardziej za. Aplikacja tym będzie łatwiejsza konstrukcyjnie a będzie robiła co należy to tylko lepiej :)

Dziękuję za pomoc z góry!

1 odpowiedź

0 głosów
odpowiedź 10 sierpnia 2020 przez niezalogowany
Prostota aplikacji zależy od tego jak ją zaprojektujesz, a potem napiszesz. Nie ma idealnego rozwiązania. Wszystko zależy od potrzeb i środowiska, w którym będzie pracować. Dlatego nikt Ci nie powie jak zrobić żeby było dobrze.

Jeżeli nie wiesz od czego się zabrać to znaczy, że nie znasz podstaw programowania w systemie Android i zalecam od tego zacząć.

Podobne pytania

+1 głos
0 odpowiedzi 281 wizyt
pytanie zadane 26 kwietnia 2022 w JavaScript przez Maxxxii Obywatel (1,310 p.)
0 głosów
0 odpowiedzi 170 wizyt
pytanie zadane 14 czerwca 2022 w PHP przez Sebastian Szyja Bywalec (2,950 p.)
+1 głos
1 odpowiedź 490 wizyt