• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

SFML Białe Okno

Object Storage Arubacloud
0 głosów
458 wizyt
pytanie zadane 4 sierpnia 2020 w C i C++ przez NieMaJuzNazw Użytkownik (890 p.)
#include <SFML/Graphics.hpp>
#include <iostream>
#include <windows.h>

using namespace sf;
float jumpSpeed = 0.3f;
float MoveSpeed = 0.1f;
int checkskok = 1;
int main()
{
    const float gravity = 1;
    Vector2f velocity(sf::Vector2f(0, 0));
    
    

    Texture PostacStoi;
    PostacStoi.loadFromFile("_PNG/1_KNIGHT/Knight_01__IDLE_000.png", sf::IntRect(534, 175, 1266, 735));

    Sprite Postac;
    Postac.setTexture(PostacStoi);
    Postac.setScale(0.2f,0.2f);
    Postac.setPosition(10, 580);





    RenderWindow window(sf::VideoMode(1000, 700), "SFML works!");
    
    
    

    while (window.isOpen())
    {
        velocity.x = 0;
        velocity.y = 0;
        Event event;
        while (window.pollEvent(event))
        {
            if (event.type == Event::Closed)
                window.close();
        }
        int SkokWpow = Postac.getPosition().y;
        if (Keyboard::isKeyPressed(Keyboard::W)) {
            if (checkskok == 1) {
                int SkokWpow = Postac.getPosition().y;
                checkskok = 0;
            }
            int wysteraz = Postac.getPosition().x;
            velocity.y = -jumpSpeed;
            Postac.move(velocity.x, velocity.y);

            if (wysteraz == SkokWpow + 100) {
                for (int i = 1; i <= 20; i++) {
                    velocity.y = jumpSpeed + gravity;
                    Postac.move(velocity.x, velocity.y);
                    if (wysteraz == SkokWpow) {
                        checkskok = 1;
                    }
                }
            }
        }
        }

        

        if (Keyboard::isKeyPressed(Keyboard::A)) {
            velocity.x = -MoveSpeed;
            velocity.y = 0;
            Postac.move(velocity.x, velocity.y);
        }


    if (Keyboard::isKeyPressed(Keyboard::D)) {
        velocity.x = MoveSpeed;
        velocity.y = 0;
        Postac.move(velocity.x, velocity.y);
    }
            
        
    
        
        window.clear(Color(0,0,0));
        window.draw(Postac);
        window.display();
    

    return 0;
}

Witam,to znowu ja z kolejnym problemem. Mam taki kod zapisany w c++ Sfml lecz wyświetla się białe okno, przed dodaniem instrukcji do kliknięcia W wszystko było dobrze, lecz teraz nawet jak usunę tę instrukcje to jest białe okno. Wie ktoś co z tym zrobić? Z dokumentacji sfml średnio to zrozumiałem.

1 odpowiedź

0 głosów
odpowiedź 5 sierpnia 2020 przez Piotr Batko Stary wyjadacz (13,190 p.)
wybrane 5 sierpnia 2020 przez NieMaJuzNazw
 
Najlepsza
Ogarnij sobie wcięcia w kodzie. Wygląda na to, że przeniosłeś rysowanie poza pętlę główną i dlatego nic nie widzisz.
komentarz 5 sierpnia 2020 przez NieMaJuzNazw Użytkownik (890 p.)
Tak, dopiero potem to zobaczyłem

Podobne pytania

+2 głosów
2 odpowiedzi 534 wizyt
pytanie zadane 10 stycznia 2021 w C i C++ przez Mefjuu Nowicjusz (220 p.)
0 głosów
2 odpowiedzi 218 wizyt
pytanie zadane 24 sierpnia 2016 w C i C++ przez Maciek123233 Gaduła (3,400 p.)
0 głosów
1 odpowiedź 250 wizyt
pytanie zadane 10 stycznia 2018 w C i C++ przez żółwibekon Początkujący (300 p.)

92,551 zapytań

141,393 odpowiedzi

319,522 komentarzy

61,936 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto polecana książka warta uwagi.
Pełną listę książek znajdziesz tutaj.

Akademia Sekuraka

Kolejna edycja największej imprezy hakerskiej w Polsce, czyli Mega Sekurak Hacking Party odbędzie się już 20 maja 2024r. Z tej okazji mamy dla Was kod: pasjamshp - jeżeli wpiszecie go w koszyku, to wówczas otrzymacie 40% zniżki na bilet w wersji standard!

Więcej informacji na temat imprezy znajdziecie tutaj. Dziękujemy ekipie Sekuraka za taką fajną zniżkę dla wszystkich Pasjonatów!

Akademia Sekuraka

Niedawno wystartował dodruk tej świetnej, rozchwytywanej książki (około 940 stron). Mamy dla Was kod: pasja (wpiszcie go w koszyku), dzięki któremu otrzymujemy 10% zniżki - dziękujemy zaprzyjaźnionej ekipie Sekuraka za taki bonus dla Pasjonatów! Książka to pierwszy tom z serii o ITsec, który łagodnie wprowadzi w świat bezpieczeństwa IT każdą osobę - warto, polecamy!

...