• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Ważne pytanie do python | Jestem początkujący, zacząć od czystego PYGAME czy najpierw od LIVEWIRES?

Cloud VPS
+1 głos
290 wizyt
pytanie zadane 31 lipca 2020 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez Igorek Mądrala (6,290 p.)

Cześć mam 11 lat, bardzo fascynuje mnie programowanie. Umiem zrobić proste stronki front-end-owe, a nawet jakieś księgarnia w php i mysql. Lecz od nie dawna uczę się pythona. Związku z tym że bardzo lubię programować, już zacząłem z GUI, do tego mam pewną książkę (którą wsm na start bardzo polecam)  i chodzi o to że zacząłem już robić prostą grę i ja, ta jak w książce nie pisałem w samych pygame tylko w livewires i wsm fajnie tylko z tego co widze livewires jest chyba mało popularny bo nie mogę niczego znaleźć w internecie.

Pytanie brzmi: pygame czy livewires?

tylko proszę gdy już zdecydujesz, podlinkuj mi jakieś tutoriale i może nawet dokumentacje poszczególnych rzeczy :)

komentarz 31 lipca 2020 przez VBService Ekspert (256,600 p.)
komentarz 1 sierpnia 2020 przez CubeStorm Pasjonat (15,020 p.)

@Igorek, jak już pewnie zauważyłeś to wiele kursów czy to Pythona czy innych języków jest po angielsku. Po Twoim wieku sądzę, że nie znasz perfekcyjnie angielskiego ( choć mogę się mylić :D ). Moja rada dla Ciebie to nie unikanie zagranicznych kursów, bo znajomość angielskiego jest podstawą dla każdego programisty. Z dobrym angielskim będziesz mógł korzystać z większej ilości tutoriali/dokumentacji, które będą kluczem do Twojego przyszłego sukcesu ;)

Zaloguj lub zarejestruj się, aby odpowiedzieć na to pytanie.

Podobne pytania

+1 głos
1 odpowiedź 1,055 wizyt
pytanie zadane 31 lipca 2020 w Python przez Igorek Mądrala (6,290 p.)
+1 głos
1 odpowiedź 573 wizyt
pytanie zadane 18 czerwca 2022 w Python przez Karp.exe Początkujący (340 p.)
0 głosów
1 odpowiedź 278 wizyt